Drugie życie, nowy start
Upadek na boisku, diagnoza, operacja, kule, proteza – a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, w końcu powrót na boisko i praca.
1 kwietnia ruszyła kampania Fundacji Spełnionych Marzeń. Fundacja od 14 lat organizuje rozmaite aktywności dla dzieci z chorobą nowotworową, by mogły rozwijać swoje pasje i odkrywać nowe, dzięki temu łatwiej przechodząc przez leczenie.
Celem kampanii jest przekonanie ludzi, że warto oddać swój 1% podatku na Fundację Spełnionych Marzeń. Film zrealizowany został w formie kręconej z perspektywy bohatera, by rola obserwatora nie dystansowała widza od trudnego problemu choroby. To opowieść inspirowana prawdziwą historią Marcina – byłego podopiecznego Fundacji, a obecniejej pracownika.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcją zajęła się firma Film Produkcja. Reżyserem była Aleksandra Terpińska, a za kamerą stanął Cezary Stolecki (impresariat High Spot). Światło na planie obsłużyła ekipa Heliografu, sprzętu filmowego użyczyły firmy MX35 i Flydog, postprodukcję wykonał zespół z Film Garden, natomiast dźwięk przygotowała Wytwórnia Dźwięku Burzyński. Muzyka powstała w studiu Marka Truszkowskiego.W komponowaniu i nagraniu wzięli również udział: Tymoteusz Miłowanow, Karol Wróblewski, Philadelphia Nawrocka i Karol Anusiewicz.
W spocie wystąpiła również drużyna amp futbolu Lampart Warszawa. Film zrealizowany był pro bono.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów