Drugie życie, nowy start
Upadek na boisku, diagnoza, operacja, kule, proteza – a także mnóstwo wsparcia, entuzjazm, w końcu powrót na boisko i praca.
1 kwietnia ruszyła kampania Fundacji Spełnionych Marzeń. Fundacja od 14 lat organizuje rozmaite aktywności dla dzieci z chorobą nowotworową, by mogły rozwijać swoje pasje i odkrywać nowe, dzięki temu łatwiej przechodząc przez leczenie.
Celem kampanii jest przekonanie ludzi, że warto oddać swój 1% podatku na Fundację Spełnionych Marzeń. Film zrealizowany został w formie kręconej z perspektywy bohatera, by rola obserwatora nie dystansowała widza od trudnego problemu choroby. To opowieść inspirowana prawdziwą historią Marcina – byłego podopiecznego Fundacji, a obecniejej pracownika.
Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcją zajęła się firma Film Produkcja. Reżyserem była Aleksandra Terpińska, a za kamerą stanął Cezary Stolecki (impresariat High Spot). Światło na planie obsłużyła ekipa Heliografu, sprzętu filmowego użyczyły firmy MX35 i Flydog, postprodukcję wykonał zespół z Film Garden, natomiast dźwięk przygotowała Wytwórnia Dźwięku Burzyński. Muzyka powstała w studiu Marka Truszkowskiego.W komponowaniu i nagraniu wzięli również udział: Tymoteusz Miłowanow, Karol Wróblewski, Philadelphia Nawrocka i Karol Anusiewicz.
W spocie wystąpiła również drużyna amp futbolu Lampart Warszawa. Film zrealizowany był pro bono.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń