logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Drugie spotkanie o CSR w Radomiu
18.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Drugie spotkanie o CSR w Radomiu



Agencja Spolita PR zaprasza na drugie spotkanie w ramach projektu „Radom. Lokalnie współpracujemy odpowiedzialnie!”. Motywem przewodnim inicjatywy jest zachęcenie sektora MŚP, a w tym właścicieli firm, prezesów zarządu i dyrektorów zarządzających ds. rozwoju firmy do budowania i wdrażania programów CSR. Spotkanie odbędzie się 25 maja w Radomskim Klubie Środowisk Twórczych „Łaźnia” o godzinie 17:00. Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne.

Projekt ma za zadanie przekazać radomskiej społeczności wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Cała inicjatywa składa się z pięciu spotkań i oprócz części dydaktycznej zakłada zapoznanie uczestników z działalnością organizacji pozarządowych z terenu miasta Radomia. Na każdym ze spotkań możliwość prezentacji dostają dwie organizacje. O ich wyborze decyduje kolejność nadesłania zgłoszeń.

Rozpoczęcie realizacji projektu jest nie tylko efektem działalności społecznej Spolita PR, ale także wynika z konieczności uświadomienia radomskim podmiotom gospodarczym i obywatelskim miejsca strategii CSR w przedsiębiorstwie. Dodatkowo projekt ma za zadanie zbadać poziom zaangażowania społecznego lokalnych przedsiębiorców.

Patronat honorowy nad projektem sprawują Akademicki Wortal Etyki Biznesu oraz Business Centre Club Loża Radomska.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek