logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Walka z przemocą
   ──────  31.05.2010

Drugie dno na czacie

Your browser does not support the video tag.


"Chciałbym pójść tam w sobotę, będą tam różne fajne rzeczy 🙂 a co z tobą, co chcesz robić, tylko nie mów mi że nie dasz rady, rodzicom wytłumaczysz 😉 bo szkoda by było niezłego spotkanka ;-( ". Reklamy kampanii Kidprotect.pl i Rzecznika Praw Dziecka odsłaniają drugie dno tego z pozoru niewinnego tekstu, przypominającego typową wiadomość wysyłaną przez czatujących nastolatków. Część wystukanych na klawiaturze słów znika, by pozostałe utworzyły zdanie "Chciałbym z tobą robić różne rzeczy, tylko nie mów rodzicom, bo coś złego cię spotka". W ten sposób film przypomina odbiorcom, że w sieci nie każdy jest tym, za kogo się podaje. Poznany w reklamie gimnazjalista może w rzeczywistości być dorosłym o złych intencjach.

Kampania rozpoczęta 25 maja ma zmotywować rodziców do zwracania większej uwagi na problem molestowania seksualnego dzieci za pośrednictwem internetu. Przypomina, że nie robiąc nic by pomóc, świadek przejmuje na siebie część odpowiedzialności za krzywdę. 8 czerwca br. wchodzą w życie zmiany w prawie karnym, według których uwodzenie dzieci w internecie jest przestępstwem. Jednym z inicjatorów nowelizacji był Rzecznik Praw Dziecka.

Na stronie kampanii www.stoppedofilom.pl każdy może zgłosić zauważony przez siebie przypadek przestępstwa seksualnego wobec dziecka, zachowując pełną anonimowość. Fundacja Kidprotect.pl wspiera organy ścigania także przeprowadzając dla ich funkcjonariuszy specjalistyczne szkolenia z problematyki przestępczości seksualnej w internecie.

Kreację przygotowała pro bono agencja JWT Warszawa.
A.Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop pedofilom
Czas:
2010.5.25 - 2010.6.8
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja KidProtect.pl, Rzecznik Praw Dziecka
Media:
Prasa, telewizja, internet
Wykonawca:
JWT Warszawa
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie
Hasło kampani:
Pamiętaj, Twoje dziecko nie potrafi czytać między słowami





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek