Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej to kontynuacja świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce (2002) – i dotąd jedynej – monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski.
W nowej publikacji przedstawiono historię reklamy społecznej z lat 2002–2006. Grono autorów objaśnia, i ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. Tym samym uzupełniając i poszerzając zarazem kompendium wiedzy podane w „Propagandzie dobrych serc…”
„Propaganda…” nasycona jest przykładami oraz analizą i osądem polskich kampanii społecznych z minionych 5 lat. Z jednej strony przedstawiono katalog ponad stu akcji, z drugiej – ich typologię. Podsumowanie zostało dokonane z kilku punktów widzenia, m.in. używanego języka w komunikatach reklamowych, nietypowych form komunikacji, znaczenia w reklamie społecznej marki nadawcy.
Autorzy zwracają uwagę na akcje organizowane na poziomie lokalnym, gdzie mogą one liczyć na skuteczny odzew środowiska, w tym regionalnej i lokalnej prasy – niedocenianego partnera społeczników. Można tu prześledzić proces przygotowania kampanii, zasady współpracy z agencją reklamową, zagadnienia prawne występujące w reklamie społecznej. Omówione są też badania marketingowe niezbędne dla trafnego rozpoznania przyczyn problemu społecznego oraz zbadania skuteczności kampanii. W publikacji znajdują się też wyniki badania znajomości i ocen kampanii społecznych z lat 2002–2006.
Książkę, w opracowaniu i pod redakcją Piotra Wasilewskiego, przygotowali naukowcy, analitycy i praktycy – specjaliści w omawianej problematyce.
Sponsorami publikacji są: BP Polska, Commercial Union Polska, Danone, Grupa Żywiec S.A. RWE Stoen, a partnerem projektu – Plus GSM
Książkę kupić można na stronie: www.wasilewski.com.pl
Cena: 95, –
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska