logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.07.2011

Druga edycja kampanii „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!”



Firma farmaceutyczna Roche Diagnostics Polska zainaugurowała 2. edycję kampanii Accu-Chek „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy”. Projekt skierowany jest do osób z cukrzycą i ich bliskich, a jego celem jest pokazanie, że mimo choroby można normalnie żyć i realizować swoje nawet najbardziej nietuzinkowe pasje i marzenia. W tym roku diabetyków do zdrowego trybu życia zachęcają Bartek Sobczak, laureat konkursu na projekt plakatu promującego aktywność fizyczną wśród osób z cukrzycą oraz Michał Jeliński, wioślarz, czterokrotny mistrz świata oraz Mistrz Olimpijski na Igrzyskach w Pekinie, ambasador projektu.

Szacuje się, że w Polsce żyje obecnie ok. 2,5 mln osób z cukrzycą, z czego dużą część stanowią osoby jeszcze niezdiagnozowane. Cukrzyca nazywana jest chorobą cywilizacyjną XXI wieku, co 5 sekund na świecie diagnozuje się cukrzycę u kolejnej osoby.

Dotychczas aktywny tryb życia wśród diabetyków promowali wybrani przez internautów, bohaterowie: Marta Gielejza, Kasia Tupaczewska, Mariusz Cebula i Łukasz Piórkowski, którzy poprzez prezentację swoich zamiłowań i pasji okazali się być najlepszym dowodem na to, że życie z cukrzycą może być ciekawe i pełne pasji. Ich opowieści można obejrzeć pod adresem: www.youtube.com/cukierminiepodskoczy.

Jednym z elementów kampanii jest profil społecznościowy facebook.com/mampasje


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek