Droga do przyszłości
Uczennica prowadząca w szkolnej świetlicy psychoterapię. Kilkulatek, który trafia w szkolny dzwonek hokejowym krążkiem. Chłopiec, który z niezwykłą celnością wrzuca kartki z nieudanymi rysunkami do kosza na śmieci. Trzy krótkie filmy i trzy różne historie. Każda inna, ale każda wyjątkowa. Podobnie jak bohaterowie opowieści, którzy wyrośli na wartościowych ludzi: dr Jean Clinton – na cenionego dziecięcego psychiatrę, Taylor Hall – jednego z najlepszych hokeistów kanadyjskich oraz Anthony Bennett, który został uznany za jednego z najbardziej obiecujących młodych graczy w NBA.
Trzydziestosekundowe filmy są próbą zobrazowania tego, kiedy i w jaki sposób rodzą się kariery przyszłych autorytetów naukowych czy gwiazd sportu. Retrospekcyjne ujęcie pozwala dostrzec, że każda dziecięca aktywność – jak rzucanie do kosza kawałkami papieru, trafianie krążkiem do wybranego celu, zabawa w psychoterapię dla pluszowej maskotki – może być przejawem talentu i zapowiedzią wielkiej przyszłości. To właśnie w dzieciństwie ujawniają się pewne predyspozycje i zdolności, które dzięki odpowiedniemu poprowadzeniu mogą zaprocentować w późniejszym życiu. Właśnie z tego powodu tak ważne jest, aby dziecko miało szansę na kształtowanie potencjału, który w nim drzemie i na rozwój różnorodnych zainteresowań.
Takie założenie przyświeca organizacji charytatywnej Boys and Girls Clubs of Canada, która od lat podejmuje kolejne starania na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży w okresie rozwoju i dorastania. BGCC ze swoją misją trafia do ponad 200 tysięcy dzieci z większych i mniejszych miast, a także wiosek. Dzięki inicjatywom podejmowanym przez kanadyjską organizację najmłodsi mają szansę na rozwijanie zainteresowań, kształtowanie cech charakteru, nawiązywanie odpowiednich relacji – po to, by udało im się wyrosnąć na odpowiedzialnych ludzi.
Bohaterowie spotów zrealizowali marzenia, wykorzystali własne zdolności i odnieśli sukces właśnie dzięki temu, że zostali objęci programem wsparcia dla najmłodszych, dlatego kanadyjska organizacja może z pełną odpowiedzialnością ruszyć z kampanią promującą swoje kluby dla kanadyjskich chłopców i dziewcząt pod hasłem: "Great futures start here" ("Wielka przyszłość zaczyna się tutaj"). Współpraca z agencją reklamową DARE z Toronto zaowocowała spotami, których celem jest rozpowszechnienie informacji o BGCC. Autorzy reklamowego projektu zadbali o to, by odbiorcy ogłoszenia nie tylko zyskali świadomość na temat tego, czym zajmuje się organizacja, lecz także mogli przekonać się, że jej starania są skuteczne. Wsparcie trójki znanych Kanadyjczyków, którzy jako formalni członkowie BGCC zgodzili się wykorzystać własne nazwiska do promocji organizacji, z pewnością im w tym pomogło.
Anna Lis
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka