────── 18.05.2017
Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Dres dla psa kosztuje 69,90 euro, kurtka - 109,90 euro
Psie stroje: wełniany płaszcz – 114,90 euro, czapka w kratkę – 44,90 euro, dres sportowy – 69,90 euro, kurtka moro – 109,90 euro, naszyjnik z pereł – 89,90 euro, uprząż dla psa-przewodnika… tylko 3 euro. Spot holenderskiej kampanii „Harness” (Uprząż) zwraca uwagę na to, że ludzie są gotowi wydać ogromne pieniądze na rzeczy niezbyt potrzebne, podczas gdy trudno jest im wesprzeć organizację charytatywną. Wystarczy bardzo niewiele – uprząż dla psa-przewodnika to wydatek 3 euro – aby zrobić coś dobrego: „Please support the guide dog foundation by donating 3 euros.”(Prosimy, wesprzyj fundację psów-przewodników przez darowiznę w wysokości 3 euro).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne