logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dr Oetker zapewni wsparcie dzieciom z Wiosek
01.10.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dr Oetker zapewni wsparcie dzieciom z Wiosek



Polski oddział firmy Dr Oetker, wzorem niemieckiego, rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. To kontynuacja drogi obranej w Niemczech, gdzie firma sfinansowała budowę dwóch wioskowych domów i przez cały czas wspiera funkcjonowanie Wiosek. W Polsce firma również planuje długofalowe działania, które będą realizowane w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS”.

Wspólny projekt kierowany jest do wychowanków na każdym etapie pobytu w Wiosce. Jego założenia obejmują zapewnienie dzieciom wsparcia psychologicznego, pedagogicznego i socjalnego. Istotnym elementem jest również program edukacyjny, przygotowujący młodzież do samodzielnego życia oraz ułatwiający start w dorosłość.

W SOS Wioskach Dziecięcych mieszkają dzieci, których, z różnych przyczyn, nie mogą wychowywać biologiczni rodzice. Dorastając w rodzinach zastępczych mogą rozwijać swoje zainteresowania oraz umiejętności zawodowe. Dzięki licznym kursom, warsztatom i szkoleniom, szanse wychowanków nie odbiegają od tych, jakie stoją przed ich rówieśnikami.

– Dr. Oetker, jako firma rodzinna, od lat przekazuje kolejnym pokoleniom nie tylko swoje receptury, ale także wartości. Jedną z nich jest troska o najmłodszych. Dlatego nasze działania kierujemy do Wiosek SOS, które od wielu lat starają się zapewniać dzieciom szczęście i poczucie bezpieczeństwa – tłumaczy decyzję o współpracy Richard Oetker.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek