logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > DPD rozwiezie książki dla dzieci
11.08.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

DPD rozwiezie książki dla dzieci



Firma DPD Polska włączyła się w akcję społeczną portalu Qlturka.pl „Dzielę się książkami”. Dzięki zaangażowaniu firmy na początku września ponad 1000 egz. książek dla dzieci, zebranych podczas pierwszej edycji, trafi do 50 domów dziecka, szpitali, świetlic środowiskowych na terenie całej Polski.

Qlturka.pl zwraca uwagę na problem braku nawyków czytelniczych oraz ograniczonego dostępu do książek (bądź całkowitego jego braku) dzieci przebywających w placówkach opiekuńczych i szpitalach.

Pierwsza edycja akcji odbyła się na początku czerwca podczas Targów Książki dla Dzieci w Krakowie. Zebrane wtedy książki trafią teraz do placówek wybranych przez partnera generalnego akcji Stowarzyszanie Miasto Słów, które zrzesza miłośników słowa pisanego oraz wolontariuszy akcji promujących aktywne czytelnictwo wśród dzieci i dorosłych. Stowarzyszenie koordynuje także działania związane z dostarczaniem zebranych tomów oraz organizuje familijne warsztaty animacji czytelnictwa, które towarzyszyły pierwszej edycji akcji i będą powtórzone w kolejnych edycjach.

Głównym celem akcji jest gromadzenie książek (od osób prywatnych, a także wydawnictw, firm, instytucji) i redystrybuowanie ich do dzieci potrzebujących, przede wszystkim w domach dziecka i szpitalach.
M. Czerepak

 

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek