logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > DPD Polska wesprze grę detektywistyczną
09.02.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

DPD Polska wesprze grę detektywistyczną



Spółka DPD Polska ogłosiła pierwszy projekt wyróżniony w programie wsparcia dla startupów „Sto na start”, prowadzonego wspólnie z platformą crowdfundingową wspieram.to. Wyróżnienie otrzymał wydawca gry planszowej „Kacper Ryx i Król żebraków”, której fabuła oparta jest na motywach cyklu powieści historycznych Mariusza Wollnego. Laureat otrzyma od DPD Polska pakiet stu przesyłek.

Celem akcji DPD Polska i portalu wspieram.to jest zidentyfikowanie ambitnych i innowacyjnych projektów lub startupów, których twórcom przyda się logistyczna obsługa podczas realizacji pomysłu biznesowego zgłoszonego na platformie wspieram.to. Laureata pilotażowej edycji wyłoniono z uwagi na koncepcję produktu, łączącego zabawę z walorami edukacyjnymi, wykonanie i potencjał biznesowy.

Kacper Ryx i Król Żebraków to planszowa gra strategiczna dla 2 do 5 graczy, oparta na motywach cyklu powieści przygodowo – historycznego autorstwa Mariusza Wollnego. Bohaterem gry i powieści jest krakowski detektyw Kacper Ryx, którego przygody odbywają się w realnych ramach historycznych renesansowego Krakowa.

DPD Polska jest częścią DPDgroup. Z DPD kooperuje 5500 kurierów doręczających rocznie ponad 90 mln paczek.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek