W kolejnej odsłonie kampanii Dove, zachęcającej kobiety do dostrzeżenia zalet swojego wyglądu, matki i córki robiły sobie same zdjęcia „z ręki” – tzw. selfies.
W 8-minutowym filmie wystąpiły uczennice jednej ze szkół w Massachusetts i ich matki. Wszystkie zostały poproszone o zrobienie sobie zdjęć tak, by pokazały one cechy, które zazwyczaj starają się ukrywać. Fotografie zostały umieszczone na wystawie, a zwiedzający przyklejali do nich małe kartki z komentarzami – wszystkie były dużo pozytywniejsze, niż spodziewały się uwiecznione na fotografiach kobiety.
Film, wyreżyserowany przez amerykańską dokumentalistkę Cynthię Wade, został przygotowany z okazji dziesięciolecia akcji Dove „Campaign for real beauty” (w Polsce „Prawdziwe piękno”). W ubiegłym roku przygotowano film z udziałem policyjnego portrecisty, który nie widząc kobiet, tworzył ich dwa wizerunki – jeden na podstawie ich własnego opisu, drugi na podstawie spostrzeżeń nieznajomego. Ten drugi okazywał się, ku zaskoczeniu modelek, dużo korzystniejszy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów