W kolejnej odsłonie kampanii Dove, zachęcającej kobiety do dostrzeżenia zalet swojego wyglądu, matki i córki robiły sobie same zdjęcia „z ręki” – tzw. selfies.
W 8-minutowym filmie wystąpiły uczennice jednej ze szkół w Massachusetts i ich matki. Wszystkie zostały poproszone o zrobienie sobie zdjęć tak, by pokazały one cechy, które zazwyczaj starają się ukrywać. Fotografie zostały umieszczone na wystawie, a zwiedzający przyklejali do nich małe kartki z komentarzami – wszystkie były dużo pozytywniejsze, niż spodziewały się uwiecznione na fotografiach kobiety.
Film, wyreżyserowany przez amerykańską dokumentalistkę Cynthię Wade, został przygotowany z okazji dziesięciolecia akcji Dove „Campaign for real beauty” (w Polsce „Prawdziwe piękno”). W ubiegłym roku przygotowano film z udziałem policyjnego portrecisty, który nie widząc kobiet, tworzył ich dwa wizerunki – jeden na podstawie ich własnego opisu, drugi na podstawie spostrzeżeń nieznajomego. Ten drugi okazywał się, ku zaskoczeniu modelek, dużo korzystniejszy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw