W kolejnej odsłonie kampanii Dove, zachęcającej kobiety do dostrzeżenia zalet swojego wyglądu, matki i córki robiły sobie same zdjęcia „z ręki” – tzw. selfies.
W 8-minutowym filmie wystąpiły uczennice jednej ze szkół w Massachusetts i ich matki. Wszystkie zostały poproszone o zrobienie sobie zdjęć tak, by pokazały one cechy, które zazwyczaj starają się ukrywać. Fotografie zostały umieszczone na wystawie, a zwiedzający przyklejali do nich małe kartki z komentarzami – wszystkie były dużo pozytywniejsze, niż spodziewały się uwiecznione na fotografiach kobiety.
Film, wyreżyserowany przez amerykańską dokumentalistkę Cynthię Wade, został przygotowany z okazji dziesięciolecia akcji Dove „Campaign for real beauty” (w Polsce „Prawdziwe piękno”). W ubiegłym roku przygotowano film z udziałem policyjnego portrecisty, który nie widząc kobiet, tworzył ich dwa wizerunki – jeden na podstawie ich własnego opisu, drugi na podstawie spostrzeżeń nieznajomego. Ten drugi okazywał się, ku zaskoczeniu modelek, dużo korzystniejszy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022