Podczas XIV Charytatywnego Balu Dziennikarzy odbyła się licytacja stroju superbohatera, symbolu akcji UNICEF „Faceci ratują dzieci”. Wygrali ją Dominika Kulczyk-Lubomirska i Jan Lubomirski-Lanckoroński. Całkowity dochód z licytacji organizacja przeznaczy na zakup szczepionek dla dzieci i kobiet w Sierra Leone. Specjalną strefę UNICEF odwiedzili m.in. Tomasz Jacyków, Maciej Orłoś i Paulina Sykut.
„Faceci ratują dzieci” to kampania charytatywna prowadzona przez UNICEF Polska. Wspierają ją znani mężczyźni – Łukasz Nowicki, Przemysław Saleta i Sebastian Karpiel Bułecka. Celem akcji jest zebranie funduszy na szczepionki przeciw polio, gruźlicy lub tężcowi dla 250 tys. dzieci i 800 tys. kobiet w ciąży w Sierra Leone. Wystarczy 74 zł, aby zapewnić 180 szczepionek przeciwko polio.
Strona akcji: www.faceciratujadzieci.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024