logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  12.09.2013

Domestos przeznaczy fundusze na UNICEF



W krajach rozwijających się każdego dnia 2000 dzieci życia umiera z powodu złych warunków sanitarnych. To druga z kolei przyczyna śmiertelności dzieci poniżej piątego roku życia. Po raz drugi startuje projekt „Domestos wspiera UNICEF”, mający przeciwdziałać temu problemowi. W 2013 Unilever, producent marki Domestos, wesprze działania organizacji kwotą ponad 4 mln euro.

Brak dostępu do czystej wody pitnej oraz urządzeń sanitarnych jest przyczyną wielu chorób zakaźnych, szczególnie biegunki. Dane UNICEF wskazują, że w krajach rozwijających się na skutek braku odpowiednich warunków sanitarnych, co 35 sekund umiera jedno dziecko. Oznacza to, że każdego dnia umiera ponad 2000 dzieci poniżej 5 roku życia. To właśnie dzieci są najbardziej narażone na skutki niskiego poziomu higieny, ponieważ ich układ odpornościowy nie jest jeszcze w pełni dojrzały.

„Domestos wspiera UNICEF” to projekt, który ma na celu zmniejszenie śmiertelności dzieci poprzez poprawę warunków sanitarnych w krajach rozwijających się. Problemem jest nie tylko sam brak toalet lub ich stan, ale także brak świadomości, że niski poziom higieny jest przyczyną groźnych chorób. Dlatego w zakres realizacji programu wchodzić będą działania mające na celu promowanie dobrych praktyk, mobilizowanie lokalnych społeczności do poprawy warunków sanitarnych oraz podnoszenie świadomości problemu. Program będzie realizowany w następujących krajach: Filipiny, Południowy Sudan, Wietnam, Indie, Indonezja i Brazylia.

Fundusze na realizację programu będą pochodzić ze sprzedaży produktów z jego logo.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek