Trwają przygotowania do kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013. Kampania rozpocznie się w maju 2013 roku i potrwa do czerwca 2013.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości mieszkańców Województwa Dolnośląskiego na temat korzyści płynących z wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego oraz budowanie pozytywnego wizerunku funduszy europejskich i instytucji zaangażowanych w ich wdrażanie.
Podczas kampanii Dolny Śląsk przedstawiony zostanie jako skuteczny beneficjent funduszy pomocowych. Służyć temu ma, między innymi, zaprezentowanie „dobrych praktyk”, czyli projektów zrealizowanych przy udziale środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego oraz pokazanie mieszkańcom regionu konkretnych korzyści płynących z realizacji tych projektów i uświadomienie tego, jak wpływają one na ich życie.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja interaktywna Eura7. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej wraz z hasłem kampanii, projekty reklamy outdoorej, prasowej i internetowej oraz przygotowanie scenariuszy spotów telewizyjnych i radiowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!