logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Walka z przemocą
   ──────  16.01.2013

Dobrzy mężczyźni protestują

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


W domu, w pracy, w pubie, na imprezie, zdarza się, często i za cichym przyzwoleniem ogółu, przemoc wobec kobiet. Ale nie w kampanii "Hey mate" ("Hej kolego"), w której jeden dobry mężczyzna staje w obronie kobiet i zachęca innych "Hey mate, don’t be afraid to stand up" ("Kolego, nie bój się postawić"). Efekt domina mile widziany.

Australijska agencja ARCHIBALD/WILLIAMS zrealizowała kampanię z okazji White Ribbon Day (25 listopada), z udziałem australijskich gwiazd rugby, boksu i serialu "Underbelly Badness", zachęcającą mężczyzn do przeciwdziałania przemocy wobec kobiet. Zleceniodawcą jest organizacja White Ribbon działająca na rzecz walki z przemocą wobec kobiet. Więcej informacji znajduje się na stronie www.whiteribbon.org.au.

Anna Pieczykolan


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hey mate
Czas:
2012.10.19 - 2012.11.28
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Australia
Nadawca:
White Ribbon
Media:
Telewizja, internet, prasa, radio
Wykonawca:
ARCHIBALD/WILLIAMS
Adresaci:
Mężczyźni
Hasło kampani:
Hey mate, don’t be afraid to stand up („Kolego, nie bój się postawić”); Hey mate, we can do something to stop violence against women(„Kolego, możemy coś zrobić , aby zapobiec przemocy wobiec kobiet”)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek