Na biurkach pracowników kilkunastu firm w RPA pojawiły się paczki z zaskakującym lunchem. Zamiast tradycyjnych składników do przygotowania kanapek użyto papieru o nazwie Stephen – produktu, którego głównym zadaniem jest pomoc głodnym dzieciom.
Papierowe kanapki stanowiły główny element CSR-owej kampanii „Good Paper“, firmy Papersmith & Son. Kromka chleba, masło, ser oraz warzywa układają się w krótką broszurę zachęcającą do wsparcia akcji. „To co trzymasz w rękach wystarczy, aby nakarmić głodne dziecko. Przygotowany w ramach działań CSR papier o nazwie Stephen może odmienić czyjeś życie. Za każdym razem kiedy zamawiasz Stephena, procent od transakcji przekazywany jest JAM (Joit Aid Management). To organizacja, która może nakarmić dziecko za jednego randa dziennie. Nie tylko zaspokoi dziecięcy głód, ale także zapewni dzieciom lepsze możliwości w szkole i życiu. Aby zamienić papier w jedzenie, skontaktuj się dziś z naszą firmą.“
Celem kampanii jest nie tylko pomoc głodującym dzieciom. Ma ona również uświadomić odbiorcom dyskomfort towarzyszący niezaspokojonemu apetytowi, który jest codziennością większości przedstawicieli południowoafrykańskiego społeczeństwa. W RPA problem głodu dotyka bowiem ponad połowę ludności. Dzieciom uniemożliwia prawidłowy rozwój fizyczny oraz w znacznym stopniu utrudnia dostęp do edukacji.
K. Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku