logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dobroczynny wymiar zakupów na Gruper.pl
22.10.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dobroczynny wymiar zakupów na Gruper.pl



18 października serwis Gruper wspólnie z Polską Akcją Humanitarną rozpoczął akcję, której celem jest wsparcie programu Pajacyk i dożywianie dzieci w różnych regionach Polski. Za zakup każdego kuponu na stronie www.gruper.pl spółka Gruper przekaże pieniądze na obiady dla dzieci objętych programem Pajacyk. Im większa liczba kuponów zostanie zakupiona w trakcie miesięcznej współpracy Grupera z PAH, tym większą kwotą zostanie zasilone konto Pajacyka.

– Jesteśmy polską spółką, której zależy na ulepszaniu otaczającej nas rzeczywistości, podnoszeniu poziomu życia i po prostu poczuciaszczęścia wśród osób żyjących blisko nas. Co prawda jesteśmy młodą spółką, ale chcemy dzielić się naszym sukcesem z innymi i dodatkowo udowodnić, że siłę grupy można również wykorzystywać do bardzo szczytnych celów. Umożliwiliśmy naszym klientom dokonywanie bardzo korzystnych transakcji, więc teraz przyszedł czas by dodatkowym dobrem wynikającym z zakupu był także uśmiech najedzonego dziecka. – mówi Tomasz Dalach, prezes zarządu firmy.

Wspólna akcja Grupera z PAH potrwa do 18 listopada 2010, a jej wyniki oraz całkowita, pozyskana kwota zostaną upublicznione tuż po zakończeniu projektu.

Ważnym elementem współpracy jest jej transparentność i możliwość śledzenia rozwoju projektu – na stronie www Grupera prezentowana jest aktualna kwota zebrana na program Pajacyk.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek