Znani są już laureaci 2. edycji konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej” ogłoszonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z inicjatywy Zamku Królewskiego w Warszawie. Tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Sponsor otrzymał Bank BPH SA. oraz Grupa Żywiec S.A. W kategorii Ofiarodawca – Fundacja Orange oraz Ronald S. Lauder, a w kategorii Opiekun Medialny – The Warsaw Voice.
Celem konkursu jest pokazanie roli instytucji i osób prywatnych we wspieraniu i rozwoju życia kulturalnego Polski oraz upowszechnianie i promowanie możliwości finansowania kultury spoza środków budżetowych.
Do konkursu mogły być zgłaszane osoby fizyczne lub instytucje, które w znaczący sposób wspierają kulturę wysoką. Na tegoroczną edycję konkursu nadesłano 114 wniosków (w kategorii Sponsor – 73 zgłoszenia, w kategorii Ofiarodawca – 22, w kategorii Opiekun Medialny– 19). Obejmowała ona działania zrealizowane lub mające swój finał w roku 2008.
Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 27 października w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie.
M. Czerepak
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów