Znani są już laureaci 2. edycji konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej” ogłoszonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z inicjatywy Zamku Królewskiego w Warszawie. Tytuł Dobroczyńca Kultury Polskiej w kategorii Sponsor otrzymał Bank BPH SA. oraz Grupa Żywiec S.A. W kategorii Ofiarodawca – Fundacja Orange oraz Ronald S. Lauder, a w kategorii Opiekun Medialny – The Warsaw Voice.
Celem konkursu jest pokazanie roli instytucji i osób prywatnych we wspieraniu i rozwoju życia kulturalnego Polski oraz upowszechnianie i promowanie możliwości finansowania kultury spoza środków budżetowych.
Do konkursu mogły być zgłaszane osoby fizyczne lub instytucje, które w znaczący sposób wspierają kulturę wysoką. Na tegoroczną edycję konkursu nadesłano 114 wniosków (w kategorii Sponsor – 73 zgłoszenia, w kategorii Ofiarodawca – 22, w kategorii Opiekun Medialny– 19). Obejmowała ona działania zrealizowane lub mające swój finał w roku 2008.
Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 27 października w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego w Warszawie.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy