logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  06.08.2014

Dobro sprzedaje dobra, czyli korporacyjne reklamy społeczne

Your browser does not support the video tag.

Dlaczego kobiety bez przerwy przepraszają? To pytanie zadała marka środków do pielęgnacji włosów Pantene w spocie Not Sorry. Kwestia przyczyny pozostała otwarta, natomiast ukazano szereg sytuacji wprost z życia zawodowego i osobistego grupy docelowej, w których kobiety rzeczywiście przepraszają, a na zdrowy rozsądek nie powinno być im przykro. „Nie przepraszaj, bądź silna i błyszcz” – po tym haśle w połowie spotu przedstawiono te same sceny i bohaterów, ale tym razem kobiety są asertywne i ani nie myślą ubolewać z nie swojej winy. Reklama idealnie łączy wartości marki z przekazem społecznym, bo „silne i błyszczące” powinny być zarówno włosy, jak i kobiety.








CZYTAJ TEŻ:


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek