logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  06.08.2014

Dobro sprzedaje dobra, czyli korporacyjne reklamy społeczne

Your browser does not support the video tag.
1 / 8
 

Dlaczego kobiety bez przerwy przepraszają? To pytanie zadała marka środków do pielęgnacji włosów Pantene w spocie Not Sorry. Kwestia przyczyny pozostała otwarta, natomiast ukazano szereg sytuacji wprost z życia zawodowego i osobistego grupy docelowej, w których kobiety rzeczywiście przepraszają, a na zdrowy rozsądek nie powinno być im przykro. „Nie przepraszaj, bądź silna i błyszcz” – po tym haśle w połowie spotu przedstawiono te same sceny i bohaterów, ale tym razem kobiety są asertywne i ani nie myślą ubolewać z nie swojej winy. Reklama idealnie łączy wartości marki z przekazem społecznym, bo „silne i błyszczące” powinny być zarówno włosy, jak i kobiety.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek