Fundacja Edukacji i Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego prowadzi „Kampanię Odpowiedzialnego Biznesu” pod hasłem „Nie zawijaj ziemi w plastik”, której celem jest zachęcenie konsumentów do stosowanie bawełnianych toreb, a firm – do reklamowania się na nich.
Ferso zachęca konsumentów do używania bawełnianych toreb, których produkcja mniej obciąża środowisko niż produkcja plastiku i która po wyrzuceniu użyźnia glebę, zamiast zaśmiecać środowisko. Torba może stać się też nośnikiem reklamy – można ją wykorzystać jako gadżet reklamowy, widoczny wszędzie, gdzie przebywa użytkownik torby. Jak argumentuja pomysłodawcy akcji, dla firm jest to sposobność nie tylko do zareklamowania się, lecz również do stworzenia pozytywnego wizerunku firmy odpowiedzialnej i nowoczesnej, działającej zgodnie z proekologicznymi trendami światowymi.
Celem prowadzonej przez Ferso kampanii jest również promocja tych firm, które zdecydują się na przyjazną środowisku formę kontaktu z klientem. Fundacja zachęca do nich również młodzież w ramach projektu „Ekoliówka”, który powstał dzięki funduszom programu Młodzież w Działaniu. Strona konkursu: www.ekoliowka.pl
M. Durda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy