Rusza druga odsłona kampanii Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” realizowanej przez agencje Wunderman i Young & Rubicam.
Ten etap kampanii realizowany jest poprzez różnorodne ambient media – przygotowana została seria filmów, dostępnych na YouTube oraz portalach społecznościowych takich, jak: MySpace, Second Life czy Nasza Klasa oraz na stronie Wirtualnej Polski.
– Ważnym elementem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, poszukujących niestandardowych pomysłów i form komunikacji – komentuje Aleksandra Trochimiuk, dyr. zarządzająca agencji Wunderman.
Przygotowane zostały emotikony, dostępne na www.cop14.gov.pl oraz portalach społecznościowych. We współpracy z poznańską ASP i profesorem Eugeniuszem Skorwiderem stworzono plakaty/tapety na komputer, które można pobrać także z tej strony. Przygotowano też specjalne profile wspomagające komunikację z innymi uczestnikami.
W przyszłym roku rozpoczną się 3 kolejne etapy kampanii. Działania realizowane są w ramach Konferencji Narodów Zjednoczonych COP 14. Kampania zaplanowana jest do końca lutego 2009.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”