Rusza druga odsłona kampanii Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” realizowanej przez agencje Wunderman i Young & Rubicam.
Ten etap kampanii realizowany jest poprzez różnorodne ambient media – przygotowana została seria filmów, dostępnych na YouTube oraz portalach społecznościowych takich, jak: MySpace, Second Life czy Nasza Klasa oraz na stronie Wirtualnej Polski.
– Ważnym elementem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, poszukujących niestandardowych pomysłów i form komunikacji – komentuje Aleksandra Trochimiuk, dyr. zarządzająca agencji Wunderman.
Przygotowane zostały emotikony, dostępne na www.cop14.gov.pl oraz portalach społecznościowych. We współpracy z poznańską ASP i profesorem Eugeniuszem Skorwiderem stworzono plakaty/tapety na komputer, które można pobrać także z tej strony. Przygotowano też specjalne profile wspomagające komunikację z innymi uczestnikami.
W przyszłym roku rozpoczną się 3 kolejne etapy kampanii. Działania realizowane są w ramach Konferencji Narodów Zjednoczonych COP 14. Kampania zaplanowana jest do końca lutego 2009.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy