Rusza druga odsłona kampanii Ministerstwa Środowiska „Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy” realizowanej przez agencje Wunderman i Young & Rubicam.
Ten etap kampanii realizowany jest poprzez różnorodne ambient media – przygotowana została seria filmów, dostępnych na YouTube oraz portalach społecznościowych takich, jak: MySpace, Second Life czy Nasza Klasa oraz na stronie Wirtualnej Polski.
– Ważnym elementem kampanii jest dotarcie do ludzi młodych, poszukujących niestandardowych pomysłów i form komunikacji – komentuje Aleksandra Trochimiuk, dyr. zarządzająca agencji Wunderman.
Przygotowane zostały emotikony, dostępne na www.cop14.gov.pl oraz portalach społecznościowych. We współpracy z poznańską ASP i profesorem Eugeniuszem Skorwiderem stworzono plakaty/tapety na komputer, które można pobrać także z tej strony. Przygotowano też specjalne profile wspomagające komunikację z innymi uczestnikami.
W przyszłym roku rozpoczną się 3 kolejne etapy kampanii. Działania realizowane są w ramach Konferencji Narodów Zjednoczonych COP 14. Kampania zaplanowana jest do końca lutego 2009.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy