Trudno krytykować kampanię z takimi wesołymi szkrabami w wizji. Cóż, ktoś musi. McDonald’s jest oficjalnym sponsorem EURO 2012 (Igrzysk Olimpijskich w Londynie również) i okazję tą wykorzystuje do promocji brandu w sportowo-zdrowotnym sosie. Kampania „Dziecięca Eskorta McDonald’s rzeczywiście ma posmak CSRu – można było zgłosić swoje dziecko do „eskortowania” piłkarzy, a następnie przypatrywać się jak biega, skacze, robi slalomy i kopie piłkę. Sport to samo zdrowie. Jak jednak zwracają uwagę dietetycy posiłki serwowane w popularnej sieci fast food – już niespecjalnie. Standardowy zestaw Happy Meal (Hamburger, frytki, cola) dostarcza młodym sportowcom ok. 600 kalorii i zaspokaja niemal cały dzienny limit soli, a w samym napoju znajduje się prawie 6 łyżeczek cukru. Kształtowanie niezdrowych nawyków żywieniowych w cenie.
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty