logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Do 6 września trwa nabór do przeglądu „Praktycy o Różnorodności”
04.08.2017
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska, Kraje

Do 6 września trwa nabór do przeglądu „Praktycy o Różnorodności”



Ruszył nabór dobrych praktyk do Przeglądu „Praktycy o Różnorodności”, który już po raz drugi będzie towarzyszył Kongresowi Różnorodności, zaplanowanemu na październik br. Organizatorzy zapraszają wszystkie firmy i organizacje pozarządowe do zgłaszania innowacyjnych praktyk z obszaru zarządzania różnorodnością w miejscu pracy.

Przegląd „Praktycy o Różnorodności” po raz pierwszy został zrealizowany w ubiegłym roku podczas                III Kongresu Różnorodności. Celem przeglądu jest promowanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu zarządzania różnorodnością i popularyzacja najlepszych praktyk z tego zakresu, zaobserwowanych w Polsce. Przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o towarzyszących im wyzwaniach, a także pochwalić się efektami swoich działań.

– Zachęceni dobrym odbiorem zeszłorocznego przeglądu i niezwykle wysokim poziomem przedstawianych praktyk, postanowiliśmy uczynić go stałym elementem Kongresu Różnorodności. Widzimy w nim  doskonałe uzupełnienie części dyskusyjnej wydarzenia, pokazując praktyczny wymiar zarządzania różnorodnością. Jako organizator Kongresu Różnorodności a jednocześnie firma, która na co dzień sama mierzy się z różnymi praktycznymi wyzwaniami związanymi z zarządzaniem różnorodnością, doskonale rozumiemy potrzebę wymiany doświadczeń  w tym zakresie – powiedziała Dorota Strosznajder, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej oraz Pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej, Henkel Polska.

 – Nasze doświadczenie współpracy z organizacjami w zakresie wdrażania strategii diveristy&inclusion wskazuje na to, że wdrażanie polityki zarządzania różnorodnością to nie lada wyzwanie. Każda inicjatywa, czy to oddolna czy będąca elementem realizacji pewnej strategii (CSR, HR czy polityce dedykowanej różnorodności) jest równie istotna i przybliżająca do sukcesu. Sukcesu w rozumieniu uzyskania pełnej inkluzji w organizacji. Dlatego zachęcamy wszystkie firmy i instytucje, te duże i te całkiem małe do zgłaszania swoich pomysłów. Dzielmy się sposobami na różnorodność i doskonalmy kultury organizacji pełne zrozumienia                i szacunku – powiedział Paweł Niziński, CEO BETTER., wydawca BE.NAVIGATOR, współorganizator Kongresu Różnorodności.

Zgłoszenia ciekawych praktyk można przesyłać w terminie od 24 lipca do 6 września 2017 r. za pośrednictwem strony internetowej be.navigator.pl. Pięć praktyk, które otrzymają najwyższe oceny Jury Przeglądu, w którym zasiądą prof. Janina Filek, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Agnieszka Dejna, Browar Spółdzielczy, laureat ubiegłorocznej edycji oraz Paweł Niziński, CEO BETTER., Partner GOODBRAND CEE, zostanie zaprezentowanych podczas IV Kongresu Różnorodności 13 października b.r.

Podobnie jak w ubiegłym roku prezentacje wybranych praktyk odbywać się będą bardzo dynamiczną metodą PechaKucha, tak lubianą przez publiczność,. Opisy inicjatyw zostaną także opublikowane           w blogosferze BE.NAVIGATOR, w cyklu tematycznym dedykowanym tematyce różnorodności.

Uruchomienie naboru do Przeglądu „Praktycy o Różnorodności” oznacza, że termin kolejnego Kongresu Różnorodności zbliża się wielkimi krokami. Tegoroczna, już czwarta edycja Kongresu zapowiada się bardzo interesująco. Poświęcona będzie tematyce budowania postaw otwartości                i tolerancji w organizacjach i społecznościach a także związanej z tym odpowiedzialności  podmiotów biznesowych, pozarządowych  i publicznych. „Empowerment” kobiet i równość szans, wielokulturowość miast czy dyskurs w mediach społecznościowych to tylko kilka z planowanych wątków.

Regulamin naboru do Przeglądu „Praktycy o Różnorodności” oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: be-navigator.pl.

Szczegółowych informacji udziela Anna Hincz, mail:  anna.hincz@b-better.pl

Termin zakończenia naboru mija 6 września br.



Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 14.10.2025Kampanie

    Take Care OFF Yourself

  • 09.10.2025Kampanie

    I żyli długo… Ale czy szczęśliwie?

  • 07.10.2025Kampanie

    Codzienność z ChatemGPT

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek