Billboard, na którym pojawiają się bohaterowie filmu „Zakochany kundel”, m.in: Lady, Tramp, ich dzieci i przyjaciele, zawisł przed jednym z amerykańskich kin. Reklama hasłem „You are the best thing to happen to a shelter pet” odsyła do strony The Shelter Pet Project.
The Shelter Pet Project, kampania mająca na celu promocję adopcji zwierząt ze schronisk (tutaj znajdują się spoty reklamowe akcji), to wspólna akcja dwóch prozwierzęcych organizacji: The Humane Society of the United States Maddie’s Fund oraz AdCouncil, wiodącego twórcy amerykańskich kampanii społecznych.
Plakat spotkał się z życzliwym przyjęciem internautów, sugerujących nawet, by Disney na kolejnych plakatach wykorzystał bohaterów innych swoich filmów, np. „101 dalmatyńczyków” „Lilo i Stitch” czy „Piorun”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary