W siedzibie firmy Diageo, producenta i dystrybutora alkoholi premium, odbyły się warsztaty kończące konkurs Pij rozważnie. Master Class. Studenci z 13 polskich miast pod okiem jurorów konkursu: Pauliny Krupińskiej, Miss Polonii 2012, Macieja Budzicha, prowadzącego blog Mediafun, Krzysztofa Jankesa Jankowskiego, DJ-a radiowego i Ewy Podolskiej, dziennikarki radiowej, pracowali nad nową koncepcją kampanii społecznej. Warsztaty pozwoliły zebrać pomysły na różnego rodzaju działania edukujące na temat pozytywnych wzorców konsumpcji alkoholu, które firma Diageo mogłaby włączyć do kampanii Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.
Konkurs to część programu edukacyjnego Diageo, poświęconego upowszechnianiu wzorców kultury odpowiedzialnego picia alkoholu. Bazą programu jest stały dialog ze studentami, prowadzony m.in. podczas szkoleń DRINKiQ w całej Polsce.
Pomysły opracowane przez studentów w grupach oceniło jury. Zdecydowałam się na wzięcie udziału w kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.” firmy Diageo po pierwsze dlatego, że uważam takie akcje za bardzo, bardzo potrzebne, a po drugie dlatego, że jest skierowana do studentów. Myślę, że łatwiej zapobiegać wcześniej niewłaściwym zachowaniom, niż potem rozwiązywać problemy – uzasadnia swój udział w akcji Paulina Krupińska. Maciej Budzich, uzasadniając decyzje jurorów powiedział: Szukaliśmy pomysłu kompletnego. Liczyła się dla nas nie tylko idea kreatywna, lecz także odpowiednia nazwa projektu, kompleksowy plan działania, język, którym będziemy mówić, wybór odpowiednich kanałów komunikacji ze studentami. To wszystko składa się na potencjalny sukces kampanii edukacyjnej, szczególnie w mediach społecznościowych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób