logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Diageo tworzy kampanię społeczną ze studentami
20.03.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Diageo tworzy kampanię społeczną ze studentami



W siedzibie firmy Diageo, producenta i dystrybutora alkoholi premium, odbyły się warsztaty kończące konkurs Pij rozważnie. Master Class. Studenci z 13 polskich miast pod okiem jurorów konkursu: Pauliny Krupińskiej, Miss Polonii 2012, Macieja Budzicha, prowadzącego blog Mediafun, Krzysztofa Jankesa Jankowskiego, DJ-a radiowego i Ewy Podolskiej, dziennikarki radiowej, pracowali nad nową koncepcją kampanii społecznej. Warsztaty pozwoliły zebrać pomysły na różnego rodzaju działania edukujące na temat pozytywnych wzorców konsumpcji alkoholu, które firma Diageo mogłaby włączyć do kampanii Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.

Konkurs to część programu edukacyjnego Diageo, poświęconego upowszechnianiu wzorców kultury odpowiedzialnego picia alkoholu. Bazą programu jest stały dialog ze studentami, prowadzony m.in. podczas szkoleń DRINKiQ w całej Polsce.

Pomysły opracowane przez studentów w grupach oceniło jury. Zdecydowałam się na wzięcie udziału w kampanii „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie.” firmy Diageo po pierwsze dlatego, że uważam takie akcje za bardzo, bardzo potrzebne, a po drugie dlatego, że jest skierowana do studentów. Myślę, że łatwiej zapobiegać wcześniej niewłaściwym zachowaniom, niż potem rozwiązywać problemy ­– uzasadnia swój udział w akcji Paulina Krupińska. Maciej Budzich, uzasadniając decyzje jurorów powiedział: Szukaliśmy pomysłu kompletnego. Liczyła się dla nas nie tylko idea kreatywna, lecz także odpowiednia nazwa projektu, kompleksowy plan działania, język, którym będziemy mówić, wybór odpowiednich kanałów komunikacji ze studentami. To wszystko składa się na potencjalny sukces kampanii edukacyjnej, szczególnie w mediach społecznościowych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek