logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.12.2011

Diageo chce zatrzymać złe statystyki



Organizowana cyklicznie przez firmę Diageo akcja „Alkohol to odpowiedzialność – pij rozważnie” przypomina przed okresem Świątecznym i karnawałowym o zasadach odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Przestrzeganie tych zasad pozwoli nie tylko cieszyć się towarzystwem bliskich i dobrą zabawą, ale także zmienić negatywne statystyki tego okresu.

W oparciu o policyjne statystyki można założyć, że w grudniu na polskich drogach zginą 173 osoby, a 81 z wypadków spowodują pijani kierowcy. W samą tylko Wigilię Policja prawdopodobnie ujawni na polskich drogach ok. 230 z nich. Takie właśnie dane pojawiają się w cyklicznych raportach Komendy Głównej Policji w latach 2009 – 2010.

W ramach kampanii „Alkohol to odpowiedzialność – pij rozważnie”, producent alkoholi firma Diageo promuje postawy zapobiegające negatywnym skutkom konsumpcji alkoholu. Podczas niedawnej odsłony akcji przeprowadzanej przez cztery kolejne weekendyw hipermarketach Real ponad 36.000 osóbpodpisało się pod deklaracją „Prowadzę. Nie piję”. Ponad 80% respondentów uważa takie akcje za bardzo potrzebne, a prawie 40 % jechało kiedyś jako pasażer w samochodzie kierowanym przez osobę pod wpływem alkoholu.

– W okresie Świąt Bożego Narodzenia chcemy, aby wyjątkowa atmosfera towarzyszyła naszym spotkaniom z bliskimi. Tym bardziej warto zastosować się do tych kilku prostych zasad, które pozwolą nam świadomie celebrować wspólne chwile a potem bezpiecznie wrócić do domu – mówi Aneta Jóźwicka, Corporate Relations Manager Diageo Polska.

Deklaracje poparcia dla idei akcji można cały czas składać na Facebooku, uruchamiając i postując na swoim profilu specjalną aplikację, która symuluje efekty jazdy samochodem  po spożyciu alkoholu.

Opracowane i promowane przez Diageo zasadyodpowiedzialnej konsumpcji koncentrująsię na czterech głównych kwestiach: nie siadaniu za kierownicą po spożyciu alkoholu, spożywaniu alkoholu tylko przez osoby pełnoletnie, uzupełnianiu płynów i jedzeniu w trakcie spożywania alkoholu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek