logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Defibrylatory w biurowcach BUMA
26.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Defibrylatory w biurowcach BUMA



Dwa krakowskie biurowce należące do Grupy BUMA: Green Office i Quattro Business Park zostały wyposażone w Automatyczne Defibrylatory Zewnętrzne (AED) – urządzenia pierwszej pomocy ratujące życie.

We wszystkich rozwiniętych krajach zachodnich zmniejsza się umieralność z powodu chorób układu krążenia, gdy tymczasem w Polsce narasta ona lawinowo. Ryzyko nagłego zgonu osób w wieku  15-59 lat jest u nas dwukrotnie wyższe, niż w krajach Europy Zachodniej. W  wielu przypadkach nagłego zatrzymania akcji serca możliwe jest jej przywrócenie dzięki szybkiej defibrylacji wykonanej  automatycznym defibrylatorem zewnętrznym (AED). To ważące ok. 4-5 kg urządzenie,  z wyglądu przypomina laptop lub niewielką walizkę. Użycie go w ciągu pierwszych dwóch minut od zasłabnięcia daje ponad 80-procentową skuteczność powrotu do normalnej akcji serca.

Defibrylatory zostały zamontowane w centralnych i najbardziej uczęszczanych miejscach biurowców. W budynku B Green Office jak i w Budynku A Quattro Business Park umieszczone zostały przy recepcjach. Defibrylatory, zamontowane w gablotkach na ścianie, są widoczne z daleka, dobrze oznakowane i dostępne 24 godziny na dobę.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek