logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.07.2013

Defibrylatory w Biedronce



Sieć sklepów Biedronka w ramach nowego, pilotażowego programu „Bezpieczna Biedronka” w lipcu br. umieści w wybranych 40 sklepach na terenie całego kraju pierwsze defibrylatory AED. 

AED, czyli Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny to urządzenie, które powinno być zastosowane podczas każdej utraty funkcji życiowych poszkodowanego. Jego zadaniem jest dokonanie oceny pracy serca oraz, w przypadku stwierdzenia niepożądanego rytmu, wskazanie przeprowadzenia defibrylacji. Wczesne podjęcie resuscytacji i prawidłowe wykonanie defibrylacji (w ciągu 2 minut) zwiększa szansę na przeżycie o 60 %. Istotne jest szybkie przeprowadzenie defibrylacji, gdyż z każdą minutą jej skuteczność maleje.

Pracownicy sklepów, w których znajdą się defibrylatory, zostaną przeszkoleni z zasad pomocy przedmedycznej oraz użytkowania AED, by mogli nieść pierwszą pomoc poszkodowanym. Szkolenia z pierwszej pomocy w ubiegłym roku przeszło prawie 3,5 tys. pracowników Biedronki. Defibrylatory znajdą się w szafkach z napisem i logiem „Bezpieczna Biedronka” na terenie wybranych placówek, które zostaną oznakowane informacyjnym plakatem. Na stronie internetowej www.biedronka.pl również będzie można znaleźć informacje nt. AED oraz spis sklepów, w których będą one umieszczone. Placówki, które zostaną wyposażone w te urządzenia, to miejsca, w których zwiększone jest prawdopodobieństwo konieczności ich użycia, czyli sklepy zlokalizowane w znacznej odległości od punktów medycznych oraz placówki, w których przebywa duża liczba klientów w tym samym czasie. 

W 2013 roku sieć sklepów Biedronka po raz dziewiąty zaprosiła swych pracowników do udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych „Razem zadbajmy o zdrowie”. W tej edycji programu wysłano zaproszenia do wzięcia udziału w badaniach do ponad 40 tys. pracowników. Akcji towarzyszyła także kampania promująca zdrowy tryb życia, skierowana również do klientów. Od 2005 r. wysłanych zostało ponad 165 tys. zaproszeń na badania profilaktyczne dla kobiet i mężczyzn. Procent uczestnictwa wyniósł blisko 15 proc. dla kobiet i 6 proc. dla mężczyzn.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek