11 lutego 2015 roku, w siedzibie Wojskowej Akademii Technicznej odbędzie się debata dotycząca sposobów budowania silnego wizerunku Polski. Celem spotkania jest przedstawienie założeń fundacji „Marki dla Polski”, zrzeszającej biznes, naukę i administrację, dla zbudowania konkurencyjności Polski oraz polskich marek.
Program „Marki dla Polski”, autorstwa Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, zakłada wspieranie i budowanie konkurencyjności Polski oraz polskich marek w kraju i na arenie międzynarodowej. Każdemu z partnerów przypisuje się zadanie: administracji – koordynację; uczelniom – transfer wiedzy; biznesowi – rolę inwestora, ale także największego beneficjenta.
Uczestnicy debaty będą dyskutować o tym, w jaki sposób tworzyć rozpoznawalne polskie marki – w takich sektorach gospodarki jak produkcja, usługi, turystyka, inwestycje oraz nauka, sport, kultura i sztuka – oraz jaka jest rola administracji, uczelni oraz biznesu w tworzeniu tych marek. Podczas debaty omawiane będą najbardziej istotne czynniki, przyczyniające się do wzrostu rozpoznawalności i reputacji kraju oraz miejsce, jakie wśród owych czynników zajmują silne marki narodowe. Analizowany będzie także poziom zależności rozwoju turystyki, inwestycji i eksportu od rozpoznawalności i pozytywnego wizerunku Polski.
W ramach działań fundacji ma powstać „Mapa Polskich Marek” – produktów komercyjnych, turystycznych, kulturalnych, sportowych, naukowych. Mapa ta ma być wizualizacją potencjału regionów, a oznaczenie na mapie poszczególnych marek ma rozszerzyć świadomość potrzeby budowy silnej marki Polski oraz jej wysokiej reputacji na arenie międzynarodowej. Opracowany zostanie również cykl warsztatów i seminariów o programie oraz korzyściach płynących ze współpracy, pokazujących w jaki sposób podmioty takie, jak administracja publiczna, uczelnie oraz lokalny biznes mogą współtworzyć silną markę Polski. Fundacja ma też w planach wydawanie dwumiesięcznika „Brief for Poland”. Relacja z debaty ukaże się na stronie www.brief.pl.
Program debaty
10.00 – 10.15 – Powitanie – gen. bryg. prof. dr hab. inż., Zygmunt Mierczyk, Rektor WAT
10.15 – 10.30 – Prezentacja – prof. Mariusz Figurski, Prorektor WAT
10.30 – 10.45 – Prezentacja – Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”
10.45 – 11.45 – I panel dyskusyjny z udziałem 6 panelistów: Administracja i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski + Otwarta debata z publicznością
11:45 – 12:00 – Przerwa
12.00 – 13.00 – II panel dyskusyjny z udziałem 6 panelistów: Biznes i jego rola w budowaniu silnego wizerunku Polski + Otwarta debata z publicznością
13.00 – 14.00 – III panel dyskusyjny z udziałem 6 panelistów: Nauka i jej rola w budowaniu silnego wizerunku Polski + Otwarta debata z publicznością
14.00 – 14.15 – Podsumowanie i zakończenie debaty
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS