logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dawny prezes przewodniczącym Komisji ds. Etyki w Kompanii Piwowarskiej
06.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dawny prezes przewodniczącym Komisji ds. Etyki w Kompanii Piwowarskiej



1 sierpnia działającą doraźnie w Kompanii Piwowarskiej Komisję ds. Etyki zastąpiła komisja stała, złożona z osób obdarzonych pełnym zaufaniem, gwarantujących obiektywność wobec innych i ich uczciwe traktowanie.

Komisja ds. Etyki służyć ma propagowaniu etycznych zachowań wśród swoich pracowników i podmiotów współpracujących, będzie zajmować się wszystkimi sprawami dotyczącymi etyki, aktywnie promować standardy etyki w KP oraz służyć jako organ konsultacyjno-doradczy dla wszystkich pracowników.

Przewodniczącym Komisji ds. Etyki został Paweł Sudoł, który przez wiele lat piastował stanowisko prezesa Kompanii Piwowarskiej.  Ponadto w skład Komisji weszli: Wojciech Moliński, wiceprezes ds. personalnych, Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych oraz Waldemar Koper, dyrektor ds. prawnych. Bartosz Kruchlik, kierownik ds. SARBOX, będzie wspierał Komisję na stanowisku sekretarza, zaś inne osoby z wyższej kadry kierowniczej mogą zostać powołane do zasiadania w niej, jeśli ich doświadczenie będzie mogło wspomóc pracę tego organu.

Kompania Piwowarska dąży do tego, by etycznych zasad postępowania przestrzegali nie tylko pracownicy KP, ale również wszelkie podmioty współpracujące z firmą. W tym celu opracowane zostały Ogólne Warunki Postępowania, które stanowią dopełnienie obowiązującego już Kodeksu Postępowania i Planu reagowania na zgłoszenia przypadków naruszenia zasad etyki. Naruszenie zasad można zgłaszać poprzez specjalną infolinię oraz formularz na stronie korporacyjnej KP, a także wysyłając e-mail lub też osobiście kontaktując się z dowolnym członkiem Komisji ds. Etyki albo przedstawicielem wyższej kadry kierowniczej firmy.

– Zależy nam na tym, by postępowanie etyczne stało się absolutnym priorytetem dla wszystkich pracowników Kompanii Piwowarskiej, zarówno w życiu prywatnym, jak i działalności zawodowej. Stawiamy sobie za cel, by wartości takie jak uczciwość i otwartość, odpowiedzialność, sprawiedliwość oraz wzajemny szacunek i poszanowanie godności stanowiły integralną i ważną część życia wszystkich osób związanych z firmą – podsumowuje Paweł Sudoł.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek