Danuta Wałęsa, Maciej Maleńczuk, Krzysztof Hołowczyc i inne znane postaci ze świata filmu, muzyki, sportu oraz sami pisarze będą namawiać do zabrania książki na urlop. Wystąpią w spotach oraz specjalnym programie, który pokaże TVN 24. Będzie emitowany co tydzień na żywo z innego polskiego kurortu. Pierwsza emisja miała miejsce 29 czerwca o 12.10 z Sopotu. Wśród prowadzących będą gospodarze programu „Xięgarnia” czyli Agata Passent, Michał Rusinek, Mariusz Cieślik i Michał Komar.
Celem kampanii „Zaczytane wakacje” jest wykreowanie mody na wakacyjną lekturę i przedstawienie czytania książek jako ciekawego uzupełnienia typowych letnich rozrywek jak plażowanie, górskie wycieczki czy zwiedzanie. Kampania potrwa przez cały lipiec. Wokół każdego z odcinków emitowane będą spoty reklamowe, w których znana osoba zachęca do czytania książek.
Kampania została dofinansowana ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku