logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Danone zbiera żywność on-line
09.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Danone zbiera żywność on-line



9 września Danone i Federacja Polskich Banków Żywności ruszają z Ogólnopolską Zbiórką Żywności Podziel się Posiłkiem on-line. 

Z badań przeprowadzonych na zlecenie organizatorów wynika, że w Polsce wciąż 160 tys. dzieci cierpi z powodu niedożywienia. W 41% klas w szkołach podstawowych są dzieci niedożywione lub wymagające dożywiania. Zbiórka żywności w sklepach będzie prowadzona 3-4 października, natomiast od 9 września do końca października  można kupować paczki z żywnością za 5, 10, 15 i 50 zł poprzez serwis charytatywni.allegro.pl/podzielsieposilkiem. Każda paczka to odpowiednio 3, 7, 8 lub 15 posiłków dla dzieci. 

Do podzielenia się posiłkiem zachęca Ania Wendzikowska, dziennikarka, aktorka, pisarka. Napisaną przez siebie bajkę dla przedszkolaków przygotowała także w wersji audio. Na starsze dzieci czeka scenariusz lekcji (klasy 4-6 szkoły podstawowej). Prezentacja, komiks i film – elementy zaproponowanej lekcji – tłumaczą zjawisko niedożywienia, najważniejsze zasady właściwego żywienia i zachęcają do udziały w październikowej Zbiórce Żywności w ponad 3000 sklepach w całym kraju. Materiały są dostępne na stronie programu.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek