logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.09.2016

Danone, Lubella i Biedronka o śniadaniach



Partnerstwo dla Zdrowia (koalicja firm Danone, Lubella i Biedronka oraz Instytutu Matki i Dziecka) rozpoczyna szóstą edycję programu Śniadanie Daje Moc, skierowanego do uczniów klas 0-3. 

O tym, jak ważne jest zdrowe śniadanie w codziennej diecie, uczyły się dzieci z ponad 7300 szkół podstawowych, które wzięły udział w minionej edycji programu Śniadanie Daje Moc. Rok temu 6778 uczestników wzięło udział w przygotowywaniu zdrowego śniadania, który to rekord trafił do Księgi Rekordów Guinnessa. Sukcesu uczestnikom programu pogratulował na blogu brytyjski kucharz Jamie Olivier, do którego wcześniej należał rekord w tej kategorii.

W tej edycji program opiera się na „Misjach Śniadaniowych”, w których brać będą udział wychowankowie szkół podstawowych. Formuła wykorzystuje elementy „grywalizacji” – edukacji z elementami gry i rywalizacji. Opracowane przez metodyka scenariusze lekcji z grami, zabawami i eksperymentami zostały uzupełnione o fabułę. Bohaterami „Misji Śniadaniowych” są mali agenci – Tola i Maks, którzy wspólnie z uczniami z całej Polski będą uczyć kosmicznego Wszystkojada 12 zasad zdrowego odżywiania. 8 listopada odbędzie się finał „Misji Śniadaniowych”, a na wspólne, ogólnoszkolne śniadania w całej Polsce, oprócz nauczycieli wraz z dziećmi, zostaną także zaproszeni rodzice i lokalne społeczności.

W ramach programu przeprowadzony będzie konkurs, w którym uczniowie i nauczyciele będą rywalizować z innymi uczestnikami programu z całej Polski. Zadaniem szkół będzie wykonanie zdań w ramach 3 misji: klasowej, domowej i specjalnej. Za realizowanie każdej z nich będą przyznawane punkty, a najlepsi wygrają nagrody.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek