logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  22.08.2012

Danone, Lubella i Biedronka nagrodzone w międzynarodowym konkursie



Koalicja Partnerstwo dla Zdrowia, tworzona przez Danone, Lubellę, Biedronkę oraz Instytut Matki i Dziecka, otrzymała brązową statuetkę w 9. edycji konkursu International Business Awards 2012 w kategorii najlepszego programu z zakresu Odpowiedzialności Społecznej Biznesu w Europie za akcję „Śniadanie Daje Moc”.

Z badań przeprowadzonych dla Danone i Banków Żywności wynika, że 130 tys. uczniów szkół podstawowych w Polsce cierpi z powodu niedożywienia, a prawie ćwierć miliona (220 tys.) nie odżywia się sposób niezbędny dla ich prawidłowego rozwoju (np. wychodzą z domu bez śniadania, przychodzą do szkoły bez drugiego śniadania, nie jedzą codziennie obiadu). Niedożywienie może przynieść skutki w postaci np. spadku odporności, słabszej kondycji, kłopotów z nauką i koncentracją, co w dalszej perspektywie może prowadzić do wykluczenia społecznego i zmniejszenia szans życiowych.

Celem akcji edukacyjnej Śniadanie Daje Moc jest zwiększanie świadomości nt. zdrowego odżywiania i roli śniadania w diecie dziecka, a jako długofalowy skutek tych działań – przyczynianie się do obniżania poziomu niedożywienia dzieci. Akcja w 2011 roku była edycją pilotażową, którą Partnerstwo dla Zdrowia rozwinie od września bieżącego roku w program edukacyjny dla szkół podstawowych. Nauczyciele, uczniowie i ich rodzice zachęcani są do zakładania w szkołach Klubów Śniadaniowych i przeprowadzenia 12 śniadań edukacyjnych zgodnie z 12 zasadami zdrowego odżywiania, opracowanymi przez Instytut Matki i Dziecka. 8 listopada w szkołach odbędzie się Dzień Zdrowego Śniadania.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek