logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Dalkia Warszawa z młodzieżą o ekologii
21.03.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Dalkia Warszawa z młodzieżą o ekologii



Dalkia Warszawa uruchamia program edukacyjny „Szkoły dla miast”, którego celem jest propagowanie zdrowego trybu życia i troski o środowisko.

„Szkoły dla miast” to program edukacyjny skierowany do uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz liceów i innych szkół ponadgimnazjalnych, w tym ponad 600 placówek z Warszawy. Na uczestników czeka 10 zadań do wykonania oraz 3 nagrody edukacyjne i dodatkowe wyróżnienia do zdobycia. Konkurs uzyskał patronat Prezydent m.st. Warszawy pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.

Szkoły mogą zgłaszać swój udział poprzez stronę www.biocity.pl/szkolydlamiast w dowolnym momencie trwania akcji, czyli od 21 marca do 9 czerwca 2014 r. Po rejestracji uczestnicy mogą przystąpić do realizacji czekających na nich zadań. Za wykonanie każdego z nich i przesłanie relacji z akcji w postaci zdjęć lub filmów szkoła otrzymuje punkty.

Przesłane przez szkoły materiały zostaną zaprezentowane na facebookowym profilu www.facebook.com/cieplomiast. Tutaj także każdy internauta może wspomóc wybraną szkołę w walce o zwycięstwo, oddając raz dziennie głos w aplikacji „Wspieraj szkoły dla miast”.

W ostatnim dniu akcji, 9 czerwca 2014 r. zostanie zablokowana możliwość dodawania relacji
i głosowania na Facebooku. Po przeliczeniu głosów fanów na punkty i zsumowaniu ich z punktami zdobytymi za realizację zadań wyłonionych zostanie trzech zwycięzców, którzy znajdą się najwyżej
w rankingu. Wręczenie nagród warszawskim uczestnikom konkursu odbędzie się w stołecznym ratuszu.

Dalkia Warszawa to prywatny operator sieci ciepłowniczych, zarządza siecią ciepłowniczą o długości 1740 km dostarczającą ciepło systemowe i ciepłą wodę do 80% budynków w Warszawie.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek