logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  17.12.2018

Daj życie po śmierci



„Solidarnie dla transplantacji” to kampania informacyjno-edukacyjna Ministerstwa Zdrowia. Głównym celem akcji jest zwiększenie dostępności leczenia przeszczepami w Polsce i przybliżenie się do europejskich wskaźników w zakresie liczby dokonywanych transplantacji.

By osiągnąć zamierzony efekt zaplanowano działania edukacyjno-informacyjne mające na celu zwiększenie społecznego poparcia dla transplantacji jako metody leczenia. Akcent stawiany jest właśnie na solidarność, bo leczenie za pomocą przeszczepów jest możliwe tylko przy współpracy wielu osób, w tym: dawcy, biorcy i specjalistów. Każdy z nas jest częścią tej metody – każdy za nas może okazać się potrzebującym biorcą, każdy z nas może zostać dawcą.

Realizatorzy kampanii zachęcają do propagowania akcji „Solidarnie dla transplantacji” za pośrednictwem kanału social mediowych.  Udostępniając komunikat z indywidualnym komentarzem użytkownicy Facebooka przyczyniają się do wsparcia akcji.

Twoja zgoda na darowanie po śmierci tkanek i narządów do przeszczepienia może uratować życie co najmniej sześciu chorym. Liczba wykonywanych w Polsce przeszczepień jest co najmniej dwukrotnie mniejsza, niż potrzeby… 

Twoja zgoda na darowanie po śmierci tkanek i narządów do przeszczepienia może uratować życie co najmniej sześciu chorym….

Opublikowany przez Centrum Organizacyjno-Koordynacyjne ds. Transplantacji "Poltransplant" Piątek, 14 grudnia 2018

 

Kampania kontynuuje i rozwija działania rozpoczęte w 2015 roku pod hasłem „Zgoda na życie”. Zaplanowane aktywności (m.in. kampania reklamowa w mass mediach, działania edukacyjne w szkołach, na uniwersytetach i w seminariach duchowych, spotkania ze specjalistami, wystawy, wydarzenia związane z „Biegiem po nowe życie”, współpraca z samorządami) będą realizowane do końca 2020 roku.

Realizatorem kampanii jest Fabryka Komunikacji Społecznej, na zlecenie Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie kampanii zgodanazycie.pl

oraz dodatkowej publikacji – TUTAJ.

 

Fabryka Komunikacji Społecznej   |  Solidarnie dla transplantacji   |  Zgoda na życie   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek