Akcja ma promować czytanie książek. Jej celem jest pokazanie, że w momentach, w których często wydaje się, że tracimy czas (np. stojąc w korku w komunikacji miejskiej), można go dla siebie zyskać – czytając książkę. Projekt rozpoczął się w styczniu 2015 roku. Wtedy też pojawiły się pierwsze publikacje na Facebooku. Kolejnym etapem było powielenie umieszczanych na portalu Facebook treści na serwisie Tumblr i Twitter. W marcu projekt trafił do mediów, tematem zainteresowały się m.in. portale internetowe jak gazeta.pl, admonkey.pl, naszemiasto.pl oraz liczne stacje radiowe. Kampania trwała cały rok, każdego miesiąca na stronie pojawiało się co najmniej kilka wpisów.
Więcej na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty