Akcja ma promować czytanie książek. Jej celem jest pokazanie, że w momentach, w których często wydaje się, że tracimy czas (np. stojąc w korku w komunikacji miejskiej), można go dla siebie zyskać – czytając książkę. Projekt rozpoczął się w styczniu 2015 roku. Wtedy też pojawiły się pierwsze publikacje na Facebooku. Kolejnym etapem było powielenie umieszczanych na portalu Facebook treści na serwisie Tumblr i Twitter. W marcu projekt trafił do mediów, tematem zainteresowały się m.in. portale internetowe jak gazeta.pl, admonkey.pl, naszemiasto.pl oraz liczne stacje radiowe. Kampania trwała cały rok, każdego miesiąca na stronie pojawiało się co najmniej kilka wpisów.
Więcej na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy