1 / 9
Akcja ma promować czytanie książek. Jej celem jest pokazanie, że w momentach, w których często wydaje się, że tracimy czas (np. stojąc w korku w komunikacji miejskiej), można go dla siebie zyskać – czytając książkę. Projekt rozpoczął się w styczniu 2015 roku. Wtedy też pojawiły się pierwsze publikacje na Facebooku. Kolejnym etapem było powielenie umieszczanych na portalu Facebook treści na serwisie Tumblr i Twitter. W marcu projekt trafił do mediów, tematem zainteresowały się m.in. portale internetowe jak gazeta.pl, admonkey.pl, naszemiasto.pl oraz liczne stacje radiowe. Kampania trwała cały rok, każdego miesiąca na stronie pojawiało się co najmniej kilka wpisów.
Więcej na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii