Czy nowy spot MEN jest oparty na stereotypach? Oglądając spot zastanawiamy się co bardziej odwraca uwagę od głównego przekazu.. role związane z płcią czy role w relacji rodzic – dziecko, A gdyby w spocie zamiast syna pojawiła się córka, a syn czynnie uczestniczył w obowiązkach domowych? Czy właśnie to nie podkreśliłoby zmiany pokoleniowej, w którą wpisywać się mają reformy MEN, o których kampania informuje. Wydaje się, że przekaz zupełnie by na tym nie stracił. Wtedy rzeczywiście można byłoby upiec „dwie pieczenie przy jednym ogniu” podważyć dwa stereotypy – zarówno ten, że kobieta powinna być odpowiedzialna za sprzątanie w domu jak i ten, że programowanie to zajęcie, w którym sprawdzają się przede wszystkim mężczyźni. Byłaby to niewątpliwie wisienka na torcie.. a tak.. chyba przypadkiem wyszedł z tego „niezły bigos”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?