logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Czy mój tata ma zwasze rację?
30.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Czy mój tata ma zwasze rację?



Wręczono Złote Tarcze Bezpieczeństwa oraz nagrody finansowe w ramach Konkursu Inicjatyw ORLEN Bezpieczne Drogi. Zwycięzcą w kategorii Inicjatywa Ogólnopolska został program „Europejska noc bez wypadku”, realizowany przez Fundację „Krzyś”. Nagrody specjalne za działania zgodne z myślą przewodnią 3. edycji programu („Rodzice wzorem dla dziecka”) przypadły Zespołowi Szkół nr 5 z Krakowa oraz Specjalnemu Ośrodkowi Szkolno-Wychowawczemu z Miłakowa – powiat ostródzki.

3. edycja Konkursu rozpoczęła się w październiku ub. r. Propozycje wspierania bezpieczeństwa ruchu drogowego, podobnie jak w poprzednich edycjach, pomysłodawcy mogli zgłaszać wypełniając konkursowy formularz. Trzy lata realizacji Programu zgromadziło prawie 750 Inicjatyw z całej Polski.

Pula nagród w wysokości 500 tys. zł została podzielona pomiędzy 16 laureatów. Nagrody przyznano w trzech kategoriach inicjatyw: lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich. Przyznano także nagrody specjalne, wyróżniające dwie inicjatywy szczególnie promujące działania związane z hasłem przewodnim „Rodzice wzorem dla dziecka”.

– Największą wartością naszego Programu ORLEN. Bezpieczne Drogi jest jego skuteczność, tzn. realny wpływ na poprawę stanu bezpieczeństwa na drogach – mówi Wojciech Kotlarek – Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży. – Nasz cel osiągamy poprzez wsparcie konkretnych inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego wdrażanych na terenie całego kraju – dodaje – Wszystkim serdecznie gratuluję pomysłów, nowych dróg realizacji, konsekwencji w działaniu oraz rozumienia społecznego celu.

Program „ORLEN. Bezpieczne Drogi” to długofalowy projekt na rzecz poprawy stanu bezpieczeństwa na polskich drogach, zainaugurowany w 2006 roku i organizowany przez PKN ORLEN. Podstawowym celem programu jest edukacja społeczeństwa w zakresie zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego, ale przede wszystkim inspirowanie, pomoc w realizacji i nagradzanie najciekawszych inicjatyw służących realnej poprawie bezpieczeństwa na polskich drogach.

Lista laureatów 3. edycji Konkursu Inicjatyw „Bezpieczne Drogi” dostępna jest na stronie www.orlenbezpiecznedrogi.pl
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek