Czy biznes reklamowy w Polsce jest społecznie odpowiedzialny? – w rozmowie z Izabelą Karską, pyta Paweł Oksanowicz
„Oto początki kinematografii w tej zakładce. Proszę więc wybaczyć wszelkie niedociągnięcia w make-upie, oraz drżenie reki operatora. Znalazłem się w siedzibie Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Misję stowarzyszenia można znaleźć tutaj – https://www.twojasprawa.org.pl. Rozmawiam z Izabelą Karską, rzeczniczką prasową STS.”
Stowarzyszenie Twoja Sprawa prowadzi działalność w trzech obszarach.
- zajmuje się ochroną dzieci i młodzieży przed niekontrolowanym i zbyt łatwym dostępem do pornografii.
- podejmuje działania eliminujące z przestrzeni publicznej wszelkie przejawy obsceniczności, seksualizacji i uprzedmiotowienia kobiet, wulgarności oraz szeroko rozumianego naruszenia dobrych obyczajów w reklamie i mediach.
- prowadzimy działania chroniące interesy przedsiębiorców w całej Polsce, którym zależy na tym, aby reklamy i działania marketingowe podmiotów gospodarczych nie naruszały obowiązujących w Polsce przepisów z dziedziny reklamy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?