Firma Diageo (producent alkoholi) oraz sieć hipermarketów Real organizują wspólną kampanię „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”, która promuje odpowiedzialne picie alkoholu. Akcja rozpoczęła się w pierwszym tygodniu lutego 2010 r. i potrwa do końca marca 2010 r. W jej ramach wśród klientów sieci Real w Polsce będą promowane cztery główne zasady odpowiedzialnego picia alkoholu:
• 18+ Alkohol jest tylko dla dorosłych. W Polsce mogą go kupować i spożywać osoby powyżej 18 roku życia.
• Zjedz coś. Jedzenie przed lub podczas picia alkoholu spowalnia jego wchłanianie.
• Pij wodę między drinkami. Alkohol odwadnia organizm, dlatego warto uzupełniać płyny i pić wolniej, pijąc na przemian napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Utrzymasz wówczas odpowiednie nawodnienie organizmu.
• Nigdy nie prowadź pod wpływem alkoholu. Pomyśl o tym, jak wrócisz do domu zanim z niego wyjdziesz. Złap taksówkę lub wyznacz niepijącego kierowcę, który odwiezie cię do domu z imprezy.
Powyższe cztery wskazówki promowane są na stoiskach alkoholowych wszystkich 54 hipermarketów sieci Real, w całej Polsce. Odwiedzający stoiska alkoholowe mogą zapoznać się z przekazami akcji umieszczonymi na ulotkach, plakatach, standach promocyjnych oraz zawieszkach na butelkach alkoholi Johnnie Walker, Smirnoff i Baileys. Na przekazy akcji zwracają również uwagę hostessy.
Dodatkowo przeprowadzono konkurs konsumencki. Odpowiadając na pytanie „Co dla Ciebie oznacza odpowiedzialne picie alkoholu?” można było wygrać kurs bezpiecznej jazdy samochodem. Dzięki partnerowi kampanii – Nałęczowiance – ci, którzy w czasie trwania akcji kupili Johnnie Walker, Smirnoff lub Baileys otrzymywali bezpłatną butelkę wody.
Pracując samodzielnie lub wspólnie z innymi Diageo prowadzi obecnie ponad 130 inicjatyw mających na celu promocję odpowiedzialnego picia alkoholu w ponad 40 krajach na całym świecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi