Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci
────── 06.04.2021
Człowiek kontra słomka. Co to naprawdę znaczy?
Wszyscy wiemy, że plastik rozkłada się przez dziesiątki, setki lat. Ale co to naprawdę oznacza? I jak w praktyce wygląda? Za pomocą chwytliwego, ale równocześnie klarownego filmu marka napojów Nescau zakomunikowała klientom, że całkowicie rezygnuje z plastikowych słomek i zastępuje je papierowymi.
Nazwa kampanii:
Teodoro
Czas:
2021.2.19
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
NESCAU
Media:
film
Wykonawca:
Ogilvy, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie