W czerwcu 2007 roku w sklepach Adidas na całym świecie rozpoczęto sprzedaż symbolicznych Czerwonych Piłek, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie sportowych programów Right To Play – organizacji, której misją jest wyrównywanie szans i integracja dzieci z najuboższych regionów świata poprzez sport i zabawę.
Globalna akcja pod hasłem Red Ball Campaign, ma za zadanie pozyskać fundusze na wsparcie działań organizacji Right To Play na całym świecie. Fundacja im. Adi Dasslera, organizacja non-profit powołana przez firmę Adidas, podpisała 4-letnie porozumienie z Right To Play.
Ambasadorem projektu został Zinadine Zidane, który od czasu zakończenia kariery większość czasu planuje spędzać na pracy z dziećmi. Czerwone piłki, poza sklepami adidasa, dostępne są również na stronie Right To Play.
Julita Kubiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska