W czerwcu 2007 roku w sklepach Adidas na całym świecie rozpoczęto sprzedaż symbolicznych Czerwonych Piłek, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie sportowych programów Right To Play – organizacji, której misją jest wyrównywanie szans i integracja dzieci z najuboższych regionów świata poprzez sport i zabawę.
Globalna akcja pod hasłem Red Ball Campaign, ma za zadanie pozyskać fundusze na wsparcie działań organizacji Right To Play na całym świecie. Fundacja im. Adi Dasslera, organizacja non-profit powołana przez firmę Adidas, podpisała 4-letnie porozumienie z Right To Play.
Ambasadorem projektu został Zinadine Zidane, który od czasu zakończenia kariery większość czasu planuje spędzać na pracy z dziećmi. Czerwone piłki, poza sklepami adidasa, dostępne są również na stronie Right To Play.
Julita Kubiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary