logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Czek na 100.000zł od C&A dla Szlachetnej Paczki
20.12.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Czek na 100.000zł od C&A dla Szlachetnej Paczki



14 grudnia w krakowskim Bonarka City Center przedstawiciele sieci sklepów C&A przekazali na rzecz Stowarzyszenia Wiosna czek o wartości 100.000 zł. Całość kwoty zasili świąteczną akcję pomocy „Szlachetna Paczka”, która po raz 10. pomaga najuboższym w całej Polsce.

C&A to marka odzieżowa wspierająca rozmaite inicjatywy społeczne i lokalne w krajach w których posiada swoje salony. Corocznie C&A wspiera finansowo wybrane organizacje z sektora NGO. W tym roku pomoc otrzymały trzy organizacje.

– „Szlachetna Paczka” przypomina, że są wokół nas osoby potrzebujące pomocy – naszej pomocy. W każdym z nas tkwi dobro, a stając się darczyńcą, jednej z takich paczek, stajemy się po prostu lepsi. To mądra pomoc trafiająca wprost do tych najbardziej potrzebujących. – mówi Agnieszka Dziaduś District Manager.

– Dzięki darowiźnie, w przyszłym roku będzie można kontynuować nową edycję Szlachetnej Paczki. Darowiznę przeznaczymy na doinwestowanie szkoleń dla wolontariuszy, których w tegorocznej akcji jest 5300 oraz na zaktualizowanie systemu informatycznego – jest on podstawą pracy naszego „Świętego Mikołaja” – mówi ks. Jacek Wiosna Stryczek – pomysłodawca, współzałożyciel i prezes Stowarzyszenia WIOSNA. Tego typu akcja, jest świetnym przykładem pomnażania dobra – dodaje.

W Bonarka City Center poza powyższych wydarzeniem na początku grudnia piłkarze Wisły Kraków, przygotowali i przekazali wolontariuszom Stowarzyszenia, paczkę dla jednej z rodzin – matki wychowującej samotnie trójkę synów – fanów piłki nożnej. Natomiast w styczniu 2010 roku w BCC odbył się finał IX edycji akcji Szlachetnej Paczki. Uroczystości uświetnił koncert Grzegorza Turnaua oraz Orkiestry Akademii Beethovenowskiej.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek