logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Cukier nie podskoczy
15.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Cukier nie podskoczy



10 maja pod hasłem „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!” firma farmaceutyczna Roche Diagnostics Polska rozpoczęła kampanię kierowaną do osób chorych na cukrzycę. Kampania aktywizuje osoby chore i jednocześnie promuje Accu-Chek – glukometr produkowany przez Roche.

Bohaterami projektu jest czwórka uczestników konkursu „Mam pasję” – Marta Gielejza, Kasia Tupaczewska, Mariusz Cebula i Łukasz Piórkowski, którzy mimo cukrzycy z pasją realizują swoje marzenia i mogą stanowić wzór dla innych chorych.

Według ostatnich szacunków ok. 1,5 miliona osób w Polsce żyje ze świadomością, że mają cukrzycę, drugie tyle osób jest prawdopodobnie niezdiagnozowanych. Życie ludzi z cukrzycą wymaga konsekwencji i często zmiany wielu codziennych przyzwyczajeń. Wielu chorych boi się pokazać swoją słabość, aby nie zostać odtrąconym, wstydzą się zrobić sobie zastrzyk z insuliny w miejscu publicznym w obawie przed oskarżeniami, np. o to, że są narkomanami. Martwią się, że nikt nie będzie potrafił im pomóc, gdyby w wyniku hipoglikemii stracili przytomność np. w centrum handlowym.

Celem projektu „Mam pasję! Cukier mi nie podskoczy!” jest zaprezentowanie diabetyków, którzy mimo cukrzycy, nie poddali się i ani na chwilę nie zrezygnowali ze swoich marzeń. Ideą projektu jest wywołanie dyskusji na temat cukrzycy w Polsce i pokazanie ludzi z cukrzycą realizujących swoje marzenia jako pozytywnych przykładów niosących nadzieję dla wszystkich pozostałych.

W serwisie Facebook działa fanpage www.facebook.com/mampasje, na którym opublikowany jest „Poradnik dla diabetyków” – kompendium wiedzy o cukrzycy.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek