logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Cudowny Świat Nagród” dla Fundacji im. prof. Religi
10.11.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Cudowny Świat Nagród” dla Fundacji im. prof. Religi



Ruszył konkurs Farmony „Cudowny Świat Nagród – kupuj, pomagaj, wygrywaj!” dla Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Z. Religi. Do 15 stycznia 2012r. klienci marki mogą walczyć o atrakcyjne nagrody i jednocześnie pomagać w budowie sztucznej komory serca dla dzieci.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić płytę pt. „Cudowny Świat”, odpowiedzieć na pytanie: „Który utwór z płyty „Cudowny Świat” podobał Ci się najbardziej i dlaczego?” i wybrać nagrodę dla siebie.

Płytę stworzyli wspólnie artyści oraz ludzie mediów i kultury w ramach akcji „Z Sercem dla Serca” prowadzonej przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religii w Zabrzu. Całkowity dochód z jej sprzedaży wspomaga priorytetowy projekt Fundacji, czyli budowę sztucznej komory serca dla dzieci.

Każdy, kto weźmie udział w konkursie Farmony ma szansę na jedną z trzech głównych nagród, ufundowanych przez sponsorów konkursu – trzydniowy pobyt dla dwojga w luksusowym Hotelu Business & SPA Farmona w Krakowie, telewizor Samsung LED 40’’, laptop marki Toshiba 17,3” oraz – losowany co tydzień – zestaw kosmetyków od Farmony

Kupon konkursowy można wypełnić i wysłać online lub przesłać na adres organizatora w tradycyjny sposób (kupon znajduje się w punktach sprzedaży płyty, na Facebooku oraz na stronie www.gmfrk.pl zakładka Konkurs).

Regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie organizatora oraz na stronie internetowej www.gmfrk.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek