────── 19.05.2017
Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Cuda na parkingu
4 / 8
Podobną w formie, ale inną w wymowie kampanię zrealizowano 2 lata wcześniej Peru. Przed jednym z supermarketów w Limie przygotowano zasadzkę na zdrowych kierowców parkujących w miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Kiedy ci zbliżali się na własnych nogach do swojego samochodów, grupa aktorów otaczała ich, wiwatowała i radowała się – przecież zdarzyło się cudowne uzdrowienie. Kampania zrealizowana przez agencję PragmaDDB z hasłem „Prosimy o szacunek, nie o cud” apelowała do obywateli Peru o poszanowanie praw osób niepełnosprawnych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz