────── 19.05.2017
Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji
Cuda na parkingu
Podobną w formie, ale inną w wymowie kampanię zrealizowano 2 lata wcześniej Peru. Przed jednym z supermarketów w Limie przygotowano zasadzkę na zdrowych kierowców parkujących w miejscach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Kiedy ci zbliżali się na własnych nogach do swojego samochodów, grupa aktorów otaczała ich, wiwatowała i radowała się – przecież zdarzyło się cudowne uzdrowienie. Kampania zrealizowana przez agencję PragmaDDB z hasłem „Prosimy o szacunek, nie o cud” apelowała do obywateli Peru o poszanowanie praw osób niepełnosprawnych.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
04.01.2025
Przyjrzyj się lepiej
-
04.01.2025
Z dostawą „do domu”