Dom produkcyjny Papaya Films podsumował swoje działania charytatywne i na rzecz ochrony środowiska.
Polski dom produkcyjny prowadzi wewnętrzne działania ograniczające zużycie wody, energii i wszelkiego rodzaju materiałów. Do aranżacji biura wykorzystano akcesoria stworzone z recyklingu, m.in. dywany. Team domu produkcyjnego zrezygnował ze wszystkich możliwych materiałów papierowych, w tym materiałów na plany zdjęciowe dla klientów czy agencji. iBooklet to zdigitalizowana wersja wszystkich dokumentów potrzebnych partnerom i współpracownikom przy każdej produkcji.
Woda do biura jest przywożona tylko od polskiego producenta. Dzięki temu zmniejszono liczbę kilometrów jaką produkt musiał przemierzyć aby dotrzeć do siedziby Papaya Films i co za tym idzie, spada emisja dwutlenku węgla powstającego w tym procesie. Woda dostarczana jest także jedynie w szklanych, zwrotnych butelkach, a na kranach założone są dodatkowe filtry uzdatniające wodę do picia. Biuro korzysta z kuriera rowerowego w każdym możliwym zleceniu.
Każdy, kto przyjeżdża do pracy rowerem może otrzymać 250 PLN premii miesięcznie, a ekipa Papaya oddaje je na cele charytatywne. Materiały, które zostają po produkcjach filmowych na planie rozsyłane są do domów samotnej matki, schronisk i różnych domów opieki. Dom produkcyjny ma za sobą akcję charytatywną #pazypapaya, gdzie razem z salonem piękności Nailed it Warsaw przekazywali dochód z paznokci z serduszkiem na Dom Samotnej Matki w Laskach. Po uzbieraniu pewnej sumy pieniędzy firma podwoiła wynik dokładając resztę z własnych środków.
Jako dom produkcyjny Papaya poświęca swój czas i współfinansuje produkcje charytatywne. Zajmując się realizacją dom produkcyjny możliwie minimalizuje koszty lub część pracy przy projekcie finansuje sam. Firmy partnerskie pomagają w kwestii sprzętu, a ludzie pracujący przy filmie rezygnują często ze swojej gaży – każdy się dokłada. Do tej pory nagrano w ten sposób m.in. spot o autyzmie dla fundacji Synapsis z Bartłomiejem Topą w roli głównej, Cienie dla Fundacji Refugee.pl, czy Bicie uczy złych rzeczy dla Rzecznika Praw Dziecka. Wkrótce zostaną wypuszczone dwa kolejne spoty: kampania na rzecz Stwardnienia Rozsianego Janka Forysia i Dzieciaki Chojraki Marcina Dubińca – reżyserów pracujących na wyłączność z domem produkcyjnym.
Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku