logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  11.04.2016

CSR w Papaya Films



Dom produkcyjny Papaya Films podsumował swoje działania charytatywne i na rzecz ochrony środowiska.

Polski dom produkcyjny prowadzi wewnętrzne działania ograniczające zużycie wody, energii i wszelkiego rodzaju materiałów. Do aranżacji biura wykorzystano akcesoria stworzone z recyklingu, m.in. dywany. Team domu produkcyjnego zrezygnował ze wszystkich możliwych materiałów papierowych, w tym materiałów na plany zdjęciowe dla klientów czy agencji. iBooklet to zdigitalizowana wersja wszystkich dokumentów potrzebnych partnerom i współpracownikom przy każdej produkcji. 

Woda do biura jest przywożona tylko od polskiego producenta. Dzięki temu zmniejszono liczbę kilometrów jaką produkt musiał przemierzyć aby dotrzeć do siedziby Papaya Films i co za tym idzie, spada emisja dwutlenku węgla powstającego w tym procesie. Woda dostarczana jest także jedynie w szklanych, zwrotnych butelkach, a na kranach założone są dodatkowe filtry uzdatniające wodę do picia. Biuro korzysta z kuriera rowerowego w każdym możliwym zleceniu.

Każdy, kto przyjeżdża do pracy rowerem może otrzymać 250 PLN premii miesięcznie, a ekipa Papaya oddaje je na cele charytatywne. Materiały, które zostają po produkcjach filmowych na planie rozsyłane są do domów samotnej matki, schronisk i różnych domów opieki. Dom produkcyjny ma za sobą akcję charytatywną #pazypapaya, gdzie razem z salonem piękności Nailed it Warsaw przekazywali dochód z paznokci z serduszkiem na Dom Samotnej Matki w Laskach. Po uzbieraniu pewnej sumy pieniędzy firma podwoiła wynik dokładając resztę z własnych środków.

Jako dom produkcyjny Papaya poświęca swój czas i współfinansuje produkcje charytatywne. Zajmując się realizacją dom produkcyjny możliwie minimalizuje koszty lub część pracy przy projekcie finansuje sam. Firmy partnerskie pomagają w kwestii sprzętu, a ludzie pracujący przy filmie rezygnują często ze swojej gaży – każdy się dokłada. Do tej pory nagrano w ten sposób m.in. spot o autyzmie dla fundacji Synapsis z Bartłomiejem Topą w roli głównej, Cienie dla Fundacji Refugee.pl, czy Bicie uczy złych rzeczy dla Rzecznika Praw Dziecka. Wkrótce zostaną wypuszczone dwa kolejne spoty: kampania na rzecz Stwardnienia Rozsianego Janka Forysia i Dzieciaki Chojraki Marcina Dubińca – reżyserów pracujących na wyłączność z domem produkcyjnym.

Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek