logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > CSR w Papaya Films
11.04.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

CSR w Papaya Films



Dom produkcyjny Papaya Films podsumował swoje działania charytatywne i na rzecz ochrony środowiska.

Polski dom produkcyjny prowadzi wewnętrzne działania ograniczające zużycie wody, energii i wszelkiego rodzaju materiałów. Do aranżacji biura wykorzystano akcesoria stworzone z recyklingu, m.in. dywany. Team domu produkcyjnego zrezygnował ze wszystkich możliwych materiałów papierowych, w tym materiałów na plany zdjęciowe dla klientów czy agencji. iBooklet to zdigitalizowana wersja wszystkich dokumentów potrzebnych partnerom i współpracownikom przy każdej produkcji. 

Woda do biura jest przywożona tylko od polskiego producenta. Dzięki temu zmniejszono liczbę kilometrów jaką produkt musiał przemierzyć aby dotrzeć do siedziby Papaya Films i co za tym idzie, spada emisja dwutlenku węgla powstającego w tym procesie. Woda dostarczana jest także jedynie w szklanych, zwrotnych butelkach, a na kranach założone są dodatkowe filtry uzdatniające wodę do picia. Biuro korzysta z kuriera rowerowego w każdym możliwym zleceniu.

Każdy, kto przyjeżdża do pracy rowerem może otrzymać 250 PLN premii miesięcznie, a ekipa Papaya oddaje je na cele charytatywne. Materiały, które zostają po produkcjach filmowych na planie rozsyłane są do domów samotnej matki, schronisk i różnych domów opieki. Dom produkcyjny ma za sobą akcję charytatywną #pazypapaya, gdzie razem z salonem piękności Nailed it Warsaw przekazywali dochód z paznokci z serduszkiem na Dom Samotnej Matki w Laskach. Po uzbieraniu pewnej sumy pieniędzy firma podwoiła wynik dokładając resztę z własnych środków.

Jako dom produkcyjny Papaya poświęca swój czas i współfinansuje produkcje charytatywne. Zajmując się realizacją dom produkcyjny możliwie minimalizuje koszty lub część pracy przy projekcie finansuje sam. Firmy partnerskie pomagają w kwestii sprzętu, a ludzie pracujący przy filmie rezygnują często ze swojej gaży – każdy się dokłada. Do tej pory nagrano w ten sposób m.in. spot o autyzmie dla fundacji Synapsis z Bartłomiejem Topą w roli głównej, Cienie dla Fundacji Refugee.pl, czy Bicie uczy złych rzeczy dla Rzecznika Praw Dziecka. Wkrótce zostaną wypuszczone dwa kolejne spoty: kampania na rzecz Stwardnienia Rozsianego Janka Forysia i Dzieciaki Chojraki Marcina Dubińca – reżyserów pracujących na wyłączność z domem produkcyjnym.

Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek