Dom produkcyjny Papaya Films podsumował swoje działania charytatywne i na rzecz ochrony środowiska.
Polski dom produkcyjny prowadzi wewnętrzne działania ograniczające zużycie wody, energii i wszelkiego rodzaju materiałów. Do aranżacji biura wykorzystano akcesoria stworzone z recyklingu, m.in. dywany. Team domu produkcyjnego zrezygnował ze wszystkich możliwych materiałów papierowych, w tym materiałów na plany zdjęciowe dla klientów czy agencji. iBooklet to zdigitalizowana wersja wszystkich dokumentów potrzebnych partnerom i współpracownikom przy każdej produkcji.
Woda do biura jest przywożona tylko od polskiego producenta. Dzięki temu zmniejszono liczbę kilometrów jaką produkt musiał przemierzyć aby dotrzeć do siedziby Papaya Films i co za tym idzie, spada emisja dwutlenku węgla powstającego w tym procesie. Woda dostarczana jest także jedynie w szklanych, zwrotnych butelkach, a na kranach założone są dodatkowe filtry uzdatniające wodę do picia. Biuro korzysta z kuriera rowerowego w każdym możliwym zleceniu.
Każdy, kto przyjeżdża do pracy rowerem może otrzymać 250 PLN premii miesięcznie, a ekipa Papaya oddaje je na cele charytatywne. Materiały, które zostają po produkcjach filmowych na planie rozsyłane są do domów samotnej matki, schronisk i różnych domów opieki. Dom produkcyjny ma za sobą akcję charytatywną #pazypapaya, gdzie razem z salonem piękności Nailed it Warsaw przekazywali dochód z paznokci z serduszkiem na Dom Samotnej Matki w Laskach. Po uzbieraniu pewnej sumy pieniędzy firma podwoiła wynik dokładając resztę z własnych środków.
Jako dom produkcyjny Papaya poświęca swój czas i współfinansuje produkcje charytatywne. Zajmując się realizacją dom produkcyjny możliwie minimalizuje koszty lub część pracy przy projekcie finansuje sam. Firmy partnerskie pomagają w kwestii sprzętu, a ludzie pracujący przy filmie rezygnują często ze swojej gaży – każdy się dokłada. Do tej pory nagrano w ten sposób m.in. spot o autyzmie dla fundacji Synapsis z Bartłomiejem Topą w roli głównej, Cienie dla Fundacji Refugee.pl, czy Bicie uczy złych rzeczy dla Rzecznika Praw Dziecka. Wkrótce zostaną wypuszczone dwa kolejne spoty: kampania na rzecz Stwardnienia Rozsianego Janka Forysia i Dzieciaki Chojraki Marcina Dubińca – reżyserów pracujących na wyłączność z domem produkcyjnym.
Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie