35% przedsiębiorstw energetycznych posiada strategię społecznej odpowiedzialności. To o 22 pkt. procentowe więcej niż w roku ubiegłym – wynika z raportu na temat społecznej odpowiedzialności branży energetycznej opublikowanego przez Urząd Regulacji Energetyki.
Strategii CSR nie ma 40% ankietowanych, 22% planuje jej powstanie, 3% nie ustosunkowało się do pytania.
Ankiety zostały skierowane przez URE do 50 zarządów przedsiębiorstw energetycznych. Przedmiotem badania jest poziom akceptacji i stan praktycznych wdrożeń idei CSR, całość podzielono – podobnie jak w roku ubiegłym – na cztery części:
„A” – strategia i zarządzanie CSR. Odpowiedzi dostarczają informacji o: rozumieniu koncepcji, szczególnie przez władze firmy; relacjach CSR i strategii spółki; odpowiedzialności za CSR oraz jej zarządzanie
„B” – badanie wykorzystywanych ogólnych procedur wdrażania CSR
„C” – praktyka konkretnych działań CSR podejmowanych w odniesieniu do środowisk: pracowniczego, naturalnego, społeczności lokalnej oraz rynku
„D” – problematyka tzw. odbiorcy wrażliwego społecznie.
Badaniem zostały objęte kategorie przedsiębiorców z trzech branż: elektroenergetyka, gazownictwo, ciepłownictwo
Raport można pobrać tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi